Száguldo piros koporsó
Szöveges ítélet
Mai napig sokat látni belőle, de sajnos egyre ritkább a jó állapotú. Nekem Ő volt az első autóm, ismerőstől vettem aki vigyázott rá. Magam is elvégeztem a szükséges beavatkozásokat.Valós 58000 kilométerrel vettem, a motorja szinte friss volt, dinamikája lenyűgözte minden utasát és pilótáját, teljesítménye a kategóriájában egyedülálló volt. Imádtam a motor és a váltó karakterét. Pörgetni kellett, a magas fordulatszám éltette. Végsebességet nem mértem, 170 volt a legtöbb amit mentem vele, de maradt még benne tartalék. 5 ajtós lévén pakolni is lehetett bele, volt hogy kerékpárt szállítottunk az utastérben. Megbízható, egyszerű konstrukció, semmi xtra (még szervó se), ez a megbízhatóságának a záloga, sosem hagyott cserben, nem merült fel varatlan hiba. Negatívumként a borzasztó minőségű műanyag elemeket és a trehány illesztéseket, flegma hézagokat említeném. Az első lökhárító integetett, a kilincs szinte önálló életet élt. A kis futási felületnek köszönhetően a kanyarstabilitása gyenge volt, jobban kedvelte az egyenes szakaszokat. Mindezek ellenére imádtam, megbántam hogy eladtan. Vigasztal, hogy ismerőshöz került, aki szintén imádja, gondját viseli.
Hibalista
- Hűtő, kipufogó
Ide hordtam szervizbe
Házilag
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 58000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Golf IV |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
