Suzukisnak születünk majd utána továbbfejlődünk!!
Szöveges ítélet
Első saját autóm,én kerestem meg az árát.Az első 500db Mo-on gyártott Suzuki közül való.Jól szemlélteti az akkori viszonyokat hogy a kereskedő udvarában két sorban álltak az autók egyik sorban a fehérek(1.0) a másikban a pirosak.(1,3)Így lett piros,1300cm,GA felszereltségű,(799000 ft ,kápé)ami annyit jelent,hogy kormány,motor,karosszéria,4 ülés és vége,semmi egyéb.Az Zsiguli 1200-as után egyedül a gyorsulás ,a fogyasztás és a nyugati autós érzet volt kiemelkedő.Ja és akkor még az hogy Suzukis nem jelentette azt amit ma jelent(.........!)Summázva a jellemzőket:igénytelen,kényelmetlen,olcsón fenntartható kocsi volt 1993-ban. Semmi több mint egy alap közlekedési eszköz,olcsón és biztosan elvisz A-ból B-be.Semmi több és ne is akarj beleálmodni kényelmet,biztonságot.Viszont a világvége+ 2 nap után is menni fog ha lesz még olaj és benzin,ez tuti.De vele kezdődött az autózás a számomra ezért jó emlékeket őrzök róla.Akkor még jól tartotta az értékét,könnyen beszámolták egy új Focus-ba és még jelenleg is hűen szolgálja második gazdáját,nap mint nap látom.
Hibalista
- 2 évesen katalizátor-garancia,7 évesen a zár beesett az ajtóba,más semmi
Ide hordtam szervizbe
Tapolca-Suzuki Pék
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 68000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 1200 S | Következő autója? | Ford Focus |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
