Suzuki mert szeretem!
Szöveges ítélet
Suzuki Swift. Mit is mondhatnék az igénytelenség netovábbja. Mikor megvettük ezelőtt 16 évvel olyan új kocsinak tűnt hogy mikor romániába mentünk vele kirándulni mindenki megcsodálta. Tobben meg is vették volna. Egy darabig csak ez az egy kocsink volt. Nagyon szeretem. Annyira egyszerű mint egy kavics és annyira közvetlen minden az elektronika fogalma kimerül a ablaktörlőbe és a lámpába. Igazából nincs mi elromoljon. Költségek... szinte a biciklimre többet költöttem eddig persze a benzint leszámítva. Ami még érdekes Magyarországon senki nem látott még karburátoros és egyben katalizátoros Swiftet... na a mienk az, mindenki csak csodálkozott (zöldkártyás, forgalmis) hogy ilyen nem létezik. A karbija eredeti japán és az előző szériás kocka swiftből kell bele a légszűrő. Érdekes pedig nagyapám vette zsír újonnan a szalonból. Ha valaki nem látott még fapados kocsit akkor nyugodtan meg lehet nézni. Extralista: N/A és szerintem ez benne a szép nem szeretem hogy ma már a kocsik embert vezetnek nekem az a nyersség kell mint ez a suzuki persze van egy Skodánk 1000x kényelmesebb jobb vezetni de a suzunak van egy feelingje. Ha gondol egyet az ember csinál belőle kisteherautót a hátsó ülések lehajtásával azzá lehet tenni. Nekünk 5 ajtós van, sok ismerős elcsodálkozik hogy mekkora a hátsó lábtér úgy hogy teljesen hátra vannak tolva az ülések. A teljesítményről annyit hogy ezt a kasztnit elviszi maximálisan ahogy tudja. Pörgős veszi a fordulatot takarékos. Erősnek nem mondanám de meg tud indulni ha nagyon akar. Persze mindenki lenyom vele a pirosnál. (kiv.:1.3, 16v, 83 Le vagy GTi 101 Le az megint más kategória én az őrültbe sorolnám) Téli indítás: reggel 6:00, -15 fok. Miután kiszakítottuk az ajtót beszállás két pumpálás a gázon, indító majdnem pöcc-röff az automata szívató egyből kb 2-3000 es fordulaton járatja a motort amíg jó nem lesz a hőmérséklet (ez csak sacc úgy hangból, de nagyon hangos!) A nagyon hamar befűti az utasteret, pár perc és már olvad a rács a befújón:D! A többi már megy. Megtanulni rajta vezetni a legjobb, nincs olyan viselkedés amire nem számít az ember, sőt egy idő után meg lehet szokni és nem rossz érzés vezetni. Tegyük hozzá hogy kicsit nehéz a kormány de nem életveszély. Összességébe egy nagyon jó kis autó sokat adott nekünk mi is vigyáztunk rá ezt ő azzal hálálta hogy nem hagyott cserbe sose (1x lemerült az aksi és nem indult de ez a ház előtt volt igazából nem volt probléma, aksicsere azóta semmi). Biztonságról annyit hogy azért az életünket ne bízzuk rá a 3 mm vastag lemezekre. Ideális mindenre amire a normál ember használja és kimegy vele a világból!
Hibalista
- 1 lengőkar és első kereszttartó meg egy aksi. Más komolyról nem tudok.
Ide hordtam szervizbe
Itthon lett szerelve az a kevés.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 16 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 5000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 165000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Octavia |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
