A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GS ABS 

Az ítélet értékelése
4,2(6 db)

Szutyok a versenyló!

Szöveges ítélet

Azért vettem, mert olcsó fenntarthatóságú nem régi,és jó autót kerestem (első autónak). Fontos volt, hogy legyen benne ABS. Meg is vagyok vele elégedve. Klíma sem ártana, de annak idején az is opciós volt, be kell érni ennyivel.

Központi injektor megadta magát. Csere új 40-60E, használtat sikerült szereznem 5000-ért!Azóta jó:)
Elkezdett kopogni a motor, először csak hidegen, majd melegen is, végül lassan,de erősödött. Így mentem vele kb 1000km-t de más "tünetet" nem mutatott. Dugattyú repedésre gyanakodtunk. Megbontottuk és lám nem az volt,TÖRÉS!!! Csak nem tudott leesni a darab mert olyan cikk-cakkosan repedt el. Ki kellett cserélni mind a négyet, de már ha meg volt bontva akkor kicseréltünk mindent,vezérmű szíj, szűrők, olaj, tömítés stb.

Lassú tempóban 5 liter körül el lehet vele járni. Városban sztem 6 felett eszik. Olajat különösebben nem szereti:)
Kényelem: Mivel GS "kagyló"üléseim voltak hosszú úton is nagyon kényelmesen lehetett utazni. Most GTi ülések vannak már bent, azok is jók de nem olyan kényelmesek.


>>>UPDATE 2014.09

Az ítélet írása óta eltelt 3-4 év alatt voltak más autóim is(BMW E46, új Swift) de a régi megmaradt.

Szlalomversenyzésre használtam. 3 év alatt 50 versenyen vett részt.
A motorjához egyáltalán nem nyúltam, csak a futóműhöz a kerekekhez és a fékhez. Futóműben először csak ültetőrugók voltak majd, szlalomra gyártott állítható keményített lengéscsillapítók. Fék: LPR tárcsa + Ferodo betét + olaj 5.1, kerék 13" slick A048 vagy 14" A539.
Jól és probléma nélkül tűrte a versenyeket, sokszor Swift GTi-ket is tudott verni, ha olyan volt a pálya kialakítása ahol nem jött ki az erő vagy volt egy kis szerencsém :)

230e km és 50 verseny után az autóban még EREDETI kuplung, féltengelyek, lengőkarok és szilentek vannak.(és minden másis eredeti a fent írt dugattyú cserén kívül) Bár már érezni rajta, hogy sokat kapott.

Összességében egy mindent bíró olcsón fenntartható autó.

Hibalista

- tolató lámpa kapcsoló - központi injektor - dugattyú törés - + kopó alkatrészek

Ide hordtam szervizbe

Ismerős szerelő

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Saját magam

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 139000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? BMW és új Swift
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)