A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GLX Cool 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Soha roszabbat! Csak Jobbat!

Szöveges ítélet

160-170 felett iszonyúan kóvályog, alulkormányzott, a kasztni túl könnyű, és a 85 lE-s motorhoz és a 830 kg-hoz képest túl gyengék a fékek.
Mai "továbbfejlesztett" vélemény:
Az ítélet megírása óta ez az érzés csak tovább erősödött, röviden halálautó a javából, csak az kergesse, (mert megy mint az őrült), aki számot vet azzal, hogy a kóvályogva történő száguldás alternatívája nem más, mint egy halom fémlemez közé gyűrődve érkező hirtelen halál. Ennek ellenére szerettem.
Végső verdikt: ha használod 6 éves korára reménytelen ronccsá rohad(hat), ha nem használod biztos szépen fog csillogni, csak tartsad bent a garázsban. Kár... :-(

Hibalista

- Fékbetét, féktárcsa, rendszámtáblaizzó, és semmi több (természetesen a kötelező szervizeken cserélteken: gyertya, olaj) kívül. Ez volt 94000-nél. - - 127500... Mára: elkezdett rohadni, a tető!!!!! :-( jobb első és hátsó ajtó. :-( - Ez azért egy kicsit durva egy 7 év körüli autótól. - Továbbá: hiba lépett fel a generátornál, és a gyújtás elektronikánál. - Ennek ellenére megy, teszi a dolgát, de 100000 felett hirtelen elkezdett legatyásodni. A Mazda 626 még 15 évesen sem produkálta a fenti korróziós hibákat. - Végül is 129928 Km állást elértük. El is búcsúztunk egymástól. Elkelt egy nap alatt, nem igazán néztem utána. A tetőn a rohadás olyan szintre "ugrott" az előző km állás óta, hogy az autót azonnal el kellett adni, mivel a javítása többe került volna, mint amennyit ért. - Végső verdikt: a gyárnak süljön ki a szeme! Az autó használható, üzembiztos volt, de gondolkodjanak el azon (és most nem a kategóriák közti eltérésekre gondolok, hanem a minőségire), hogy egy kb. 130e km-t futott 7,5 éves autó esetében MINŐSÉGI CSERÉNEK TEKINTHETŐ egy 11 éves ki tudja mennyit futott Mazda 323 sedan megvétele. A Mazda hibalistája az eltelt idő és lefutott 6000 km után ismert (van baja bőven), és a csere még így is egyértelműen megérte! Suzukiék szégyelljétek magatokat!

Ide hordtam szervizbe

Suzuki CarComplex Kft. XVIII. Hengersor u.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 129928
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 626 Következő autója? 323 Sedan
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)