A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,0 gl atomfapad 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

Soha a büdös életben nem vennék ilyet

Szöveges ítélet

utálom,mert borzasztó fapados, a fék állandóan csikorog menet közben, fékhatás 0, búg, sok személlyel 0 gyorsulás, 0 erő, megrakva a lámpák a csókafészket világítják a fa tetején, állandóan levillognak miatta.Legszörnyűségesebb élmény vele, amikor 3 kollégámmal és 4-ünk 3 heti munkás és civil ruhájával, kb 200 kg szerszámmal és alkatrésszel indultunk neki vele horvátországnak, hogy megjavítsunk egy úszódarut.A hegyeken a hóban, és általában az egész út alatt halálfélelmünk volt, ki kellett szállni félóránként, mert nem lehetett elviselni a szűk, kényelmetlen helyet, az ülések széttörték a derekunkat, a lábunk lezsibbadt, a nagyítós fehér üvegen keresztül elviselhetetlenül süt be a nap, ha kint 35°C van, akkor bent 60, ha az ember leereszti az ablakot ( és az üveg éppen nem esik le, nagy nyikorgások közepette letekerhető, közben hallani a bovdenek és fogaskerekek recsegését ) akkor az elviselhetetlen zajos bummogást kell hallgatnia, ahogy bejön a huzat, de a helyzet nem javul, ugyan olyan hőség marad bent, mint volt, csak huzatot kap az ember szeme, és füle, és mehet vele a doktorhoz. A szellőzés ugyan olyan sz@r, melegben forróságot nyom be a géptérből, (vagy, ha az ember előtte egy fa alatt parkolt,akkor a fáról hulló szemetet,száraz madárkakát)normálisan beállíthatatlan, vagy ide, vagy oda fúj, kombinálni nem lehet, ha az ember a szélvédőre állítja ( mondjuk, mert fűteni akarom, vagy párártlanítani ) akkor kifújja a szemét a huzat, alacsony fokozaton sz@rt sem ér, hatástalan, nagyobbon zajos-huzatos. Télen a fűtésnél az ember válaszhat : vagy kilát az ablakon, és akkor lefagy a lába, vagy leég a lábáról a szőr, és nem lát semmit, középső állásban meg semmit nem ér, mert lefagy az ember háta abban az ülésben, amibe nyáron jól belerohad ( jó műszálas ) előlről meg jön az ezer fok szembe, és csorog a mellkasáról a víz. A futómű és a fék kritikán aluli, a 155-ös virsligumikkal útontarthatatlan, ha jön egy nyomvályú, vagy bucka, vagy gödör, össze -vissza dobálja-rángatja a sztaniolfólia 3kg-os kasztnit, amit a 0 erejű állandóan csikorgó ( folyton berohadó munkahengerek ) és közben nem fogó fékek szépen támogatnak. Kanyarban főleg rossz úton össze-vissza dobálja a hátulját, főleg, ha üres, az emberben olyan érzés van, hogy már-már megelőzi az autó hátulja az elejét, a gördülési zaj jól behallatszik, főleg, ha nincs bent a kalaptartó, és a gyorsan tönkremenő hátsó kerékcsapágyak dobogásától az ember a hortobágyi lovasnapok ménesei közt érzi magát... Hogy jót is írjak : a lámpák jól világítanak, de kb ennyi. A motor nem birkózik meg a sok emberrel és csomaggal, hosszú utakra családosoknak nem ajánlom, főleg ott nem, ahol 1-2 lurkó is van, már csak a biztonsága miatt sem, mert a 0,00015 sztaniolfólia csak úgy ropog, mikor törik. Még egy kis adalék : A fényezés vékony, a madárkakával együtt jön le a nagynyomású mosótól, hamar karcosodik, fakul, és a csodaszerek sem használnak, a műanyagok igénytelenek, sivár, kemény, szürke, törik, rideg, a nap megfoghatatlanná forrósítja a 3mm vastag kemény tömörműanyag kormányt, és az összes műanyagot, télen a hidegben meg minden nyikorog, zörög, meg törik, főleg rossz úton. A kényelme fullfapad, az ülések 0 oldaltartással rendelkeznek, kanyarban az embernek erősen kell kapaszkodnia - amibe tud - hogy ki ne boruljon a székből. A beltér fedetlen festett acéloszlopai undorítóak, tehettek volna rájuk legalább abból a sz@r műanyagból ami egyébként az egész autót elborítja, de oda úgylátszik már nem jutott, mert ez EXTRA, csakúgy, mint a zsigulis korszakból maradt belső "tetőkárpit",ami egy vékony műanyag lepedő. Egy nagyobb buckán áthajtva hátul a magasabb emberek símán kettéfejelik a tetőmerevítőt, ami kb egy 6-os acéldrót,hogy borulásnál biztosan ne legyen sok dolga a mentősöknek, csak a zipzárt kelljen felhúzni azon a bizonyos zacskón... Az ajtókárpitok a szocialista relációban készült autók farostlemezes megoldására hajaznak,csak ezeken nem műbőr, hanem szövet van. Az ajtóbehúzó igénytelen, még az 1980-as gyártású wartburgomban is 100-szor különb volt.Az autót a cég 1.350.000!!!-egységes magyar fizetőeszközért vásárolta, kezdetben a titkárnőnek, majd szervízautó lett belőle. Egyszer biztos ki fog esni a kereke, más miatt még nem állt meg, nem is tud, egyszerű, mint egy faék. Nekem civilben egy 1991-es A vectrám van, és a konzekvencia : minden szempontból olyan messze állnak egymástól, mint makó jeruzsálemtől... és az A vekit megkapni már 160kHUF-ért is, amit lakatolgatni kell néha ugyan de azért összehasonlíthatatlanul jobb autó, főleg egy családnak. Én biztos nem vennék soha stiftet-( gépész-villamos szakemberek lévén mi már csak egymás közt így nevezzük ) nem akarok elhullani vétlen félként egy balesetben, ahol egy megrakott talicska a beste gázoló, vagy nyári vihar által letaszítva a nyomvályús 51-es útról... és másnak sem ajánlom, inkább jól nézze meg, mibe öl bele ennyi pénzt.

Hibalista

- fékmunkahengerek, féktárcsák, betétek, dobok, kerékcsapágyak, üveg szigetelése

Ide hordtam szervizbe

suzuki ász

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (1) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? combo 1,7D Következő autója? még megvan,mert céges (hál´ istennek)
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)