Sebes pisztráng
Szöveges ítélet
Talán a legjobb autóm idáig. Amióta megvettem azóta csak tankolok bele. Nyúztam már sok féle gépet, de ez viszi a pálmát. Télen nagyon gyorsan befűt, nyáron a klímának köszönhetően gyorsan lehűti a "kedélyeket". Aki használt már Suzuki-t, az tudja, hogy sok mindenre nem számíthat, de arra a kevésre nagyon. A kényelmesebb mint egy Trabant, vagy egy kis Fityó. Hátul azért ez is halál. Három ajtósként hátra körülményes a beszálás és az ajtóban található ablak mozgató mechanika hamarabb tönkre megy, mint egy öt ajtósban. Persze az ablak súlya miatt. Városban tökéletes közlekedési eszköz. Kicsi, pörgős, keveset fogyaszt. Hosszabb távú közlekedésnél sem kell szégyenkeznie, de nagyon meg kell gondolni, hogy mit és hol akarunk megelőzni. 120-nál már igencsak megnő a hangja, ám 10km után hozzá lehet szokni. Autópályán a 130-140-es utazó sebesség meg se kottyan neki. Az enyém valamiért nem akar úgy húzni, mint a többi. Ez a 3-ból 4-be történő váltásoknál figyelhető meg. Ott ugyanis kicsit megtorpan (klíma nélkül). Klímával már nem igazán lehet lámpától lámpáig gyorsulgatni. Szegény nem bírja.
Hibalista
- A szükséges cseréket leszámítva (olaj, levegő-, olajszűrő, szíjak), még nem cseréltem semmit.
Ide hordtam szervizbe
Kőbánya
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Saját magam
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Trabant 1,1 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
