A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1.0 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rózsaszín párduc

Szöveges ítélet

Erről a típusról már mindenki leírt mindent,ez az ítélet szinte kizárólag
a naplózásról szól majd.
Annyit azért leírok,hogy 1998-as,240 darab ezresért vettem.
Olcsó futkosós kellett és ez erre jó.
Törve nem volt,harmadik tulaja vagyok,a 90 ezer km meg vagy igaz,vagy nem.
20 éves a kocsi,mindenki azt mondaná hogy 190 az a 90.Én is.
Viszont baromi megkímélt belülről és ha nem is 90,de sokkal több nem lehet benne.
Vidéki szukuk lehetnek megkíméltek.A színe...na a színe az talány.
Amolyan epermetál/rózsaszín f.sz tudja.
A fogyasztásra leszek kíváncsi,kizárt,hogy mindenki alatt 4.7-et eszik,sőt,még termeli is a benzint :)
A végsebessége ugye 145 gyárilag,ezt nem nagyon merem majd kipróbálni(vicc,dehogynem),120-al simán előztem a bolgár kamiont az M3-on.
Fura érzés beleülni annyi év után(2009).Ez GLX,benne van,ami nekem kell.El.ablak,el.tükör nélkül elvagyok,de ha van,hát van.
A lényeg a fordulatszám-mérő,nem mintha használnám,de jó a hangulata.
Szóval remélem,hogy ez is olyan megbízható lesz,mint a másik.

Hibalista

- Nem igazi hibák,de írjuk. - - Hátsó ablakmosó nem működött.Látszólag ép volt,de nem pisilt. - Pár nap hősies nyomkodás után a Hungária körúton összevizelte magát végre.Eltömődött a drága.Azóta okés. - - Egyik napról a másikra a fordulatszám alapjáraton 1500-2000. - Megoldás:vákuumcső a légszűrő-ház alatt elrepedt.Lecsíptük a lyukas részt,visszatettük.0 Ft,kettő perc.A fordszám azonnal vissza 900-ra.Okés. - - Központi zár:a bal hátsó ajtót nem zárja. - Megoldás:folyton zárva van.Okés. - - Nyekereg,de csak balra kanyarodáskor.Kivizsgálás alatt... - - Benzin 396 körül (18.10.03.) - - Nem hiba,csak fáradás,de leírom.Jönnek a hidegek,a vezetőoldali ablak - hősiesen küzd,de baromi lassan ereszt le/jön fel.Csere lesz. - Féltengely ropog,csere lesz. - Nyikorgás mostanában szünetel. - "Borzalmas"hiba:kiégett a bal első izzó.Szörnyű.Kétbalkézzel egy perc alatt - cseréltem iszonyúan bedurrant foggal,közben a gyerek is nyaggatott. - - Benzin 344(18.12.03.) - - 2019.04.07. - Benzin emelkedik,384 körül,egy hét alatt 15 Ft +. - Köcsögök. - A hátsó ablakmosó megint vacakol,nyomom és a lábamra húgyozik a pedáloknál. - Megnézős.Nyikorgás egyre durvább,szerelő lesz,ha lesz zseton. - Ezen kívül semmi,szokásos.Jön-megy,elindul-leáll.Szeretem még mindig,ezt akartam,ez lett,nem bánom. - - 2019.07.04. - Benzin valahol 374 körül.Sok csökkenés,apró emelések. - Az ablakmosó megoldva,szétjött a cső,felemeltük a kárpitot,megrángattuk a csövet,kipiszkáltuk a másik végét,összedugtuk,jó lett :) - A nyikorgás.Na az külön téma. - Fék.A Bosch a gyárija a szukuknak,ebben nem olyan a fékbetét. - Ment a kendácsolás,legömbölyítettük kicsit az éleit,csisz-csisz. - Ezt egy Suzukis tanácsolta. - Kábé 500 méterig semmi nyikorgás.Aztán újra. - Egy másik alkalommal rézpasztázás,csiszolás,káromkodás után jó lett. - Kidobtuk a betétek mögötti(előtti)lemezeket.Nem tudom a nevét,pont olyan alakja van,mint a fékbetétnek,csak ez egy-egy vékony lemez. - Láss csodát,a nyikorgás megszűnt.Kábé egy hónapra.Mostanában megint nyikorog. - Nem annyira,mint előtte és nem folyamatosan,de nyikorog.Mi lehet? - Ennyi. - A fogyasztás érdekes.Mivel városi kávédaráló,hajnali munkamenet,kora délutáni hazajövet kis(ebb)forgalomban,így az adatok egész jók. - Tavasztól őszig 5.54-5.61,csak város. - Télen 6.26-6.76.Ez elég durvi. - Országúton 70-el(50) 4.76 volt a rekord. - Ebben mondjuk volt egy kábé 10 km Pest,meg egy betyárkodás az 51-es úton 130-al.Nulla forgalom,mielőtt bárki hurrogna.Nagyon dobált az út,lassítottam is :) - - 2019.10.18. - - Benya kb.380 jó magyar forint. - A nyikorgás még mindig megvan,ki tudja,mikor szűnik meg.Magától nyilván nem. - Egyik nap röfögni kezdett a kipuff,gondoltam ha lesz zseton megcsináltatom. - Jött is,de előtte szétment,igen sportos hangja lett Párdinak. - Csillaghegy,kipuff-klinika,azt mondták a katalizátoron kívül minden kuka. - 45 ropi volt,nem kevés,de újra jó.Nem óriási hiba,az élettartama a kipuffoknak 2-3 év.Ez sajnos tapasztalat. - Ennyi.Csak a nyikorgás... - - Nyikorgás véletlenszerű és ritka. - Koronavírus van,minimálisat megyek vele, - csak meló és haza.Hiba nuku,a benzin 275 körül,mélyponton,mint a forint.Holnap elviszem egy karosszériáshoz a közelbe,mondjon rá egy árat,aztán vagy marad Párdi,vagy nem.Sajnálnám eladni. - Meglátjuk. - - 2022.03.24. - Benya 480 árstoppal. - Kaszni,küszöbök,futómű-bekötésik,stb.okésak. - A kasznis azt mondta vizsgáztassam le most júliusban.Hajlok rá. - Szeretem Párdit,kapjon még 2 évet akár. - - 2022.08.16. - - Benya 480. - - Júli elején levizsgázott az öreg harcos. - Most a hétvégén lemértem a valóban csak országúti nyári fogyasztását,én a 85 kilómmal,kisfiam a 26-jával,némi csomag.Az eredmény,tádámm 4,2... - És ez nem a spritmonitoros ki hazudik nagyobbat verseny! - Ott 3,7-et írt az egyik mágus.Az,persze! - - 2023.01.16. Benya 641 jó magyar forint,szívom is a fogam.Párdi csak megy,megy,megy. - Semmi hiba,maximum az,hogy tél van és az ablakemelő motor gyengélkedik,mint minden télen.Ezenkívül semmi,egy darab,a harmadik pótféklámpaizzót kellett cserélni. - Gondolkodom az utódon,mert csak 24 éves az öreg harcos,de van még rajta másfél év műszaki...nem tudom...Az tuti,hogy ebbe tesók nem rakják a s.ggüket,bontóba fogom leadni,ha itt az idő. - - 2023.05.24. - - Benya olyan 550,Párdi vezetőoldali ablaka megmakkant,kiakadhatott a keretből,a japán-japán nyunyum is csinálta ezt,de az tekerős volt,ez villanyos.Kézzel rásegítve,igazgatva működik. - Majd megcsinálom/csináltatom. - - Amúgy nulla,azaz nulla hiba,hiába 25 éves lassan. - Elképesztő. - - Egy év két hónap műszaki,gondban vagyok. - Aygot akartam helyette a nyáron(vagy C1-et),öcsém,a 9-es értékelésű ma ment egy kanyart eggyel,azt mondta felejtsem el. - Alto?i10?Tényleg nem tudom.

Ide hordtam szervizbe

Mint mindig,öcsém.Mint mindig,9-est kap,el ne bízza magát.De ehhez nem nagyon kell nyúlni :)

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Saját magam a "két bal kezemmel".Apróságok.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 90725
Megbízhatóság (10) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? POLO 1.3 1995 Következő autója? C1
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)