A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Papírrakéta

Szöveges ítélet

Első saját autó! Előtte céges Astra volt. Az kényelmesebb volt, de ez mégiscsak saját :). Könnyű vezetni, dinamikusan gyorsul 100-ig ez városban jól jön, de országúton előzésnél sem kell félni 120-ig. Van benne minden ami kell: elektromos ablak, lámpa, tükör, sportülések, fordulatszámmérő, utcára néző ablakok, kalaptartó :))) A 68LE ideális a kis súlyhoz, és a japán motorok magasabb fordulaton elég temposan repítik a 780kg-os kasznit. Eddig 160-nal mertem vele menni, de nem voltam nyugodt, ezért tovább nem kísértettem a sorsot... A fogyasztás is rendben van nekem vegyes használatban 6-literrel is elmegy 100km-t. De városban használva is 7-8-ból ki lehet jönni simán. Ár/érték arányban az egyik legjobb választás, ha nem törjük össze gyakran az autónkat :).
Ami sokat javított rajta, az egy toronymerevítő volt. Azóta kanyarban sokkal stabilabb marad. Sajnos a kemény rugózás, és a gyengébb kaszni miatt kanyarokban csavarodik az eleje, ezt brutális módon javult.
Meg fog maradni, jelenleg nem tudok a piacon olcsóbb kisautót ilyen jó fenntartási költséggel. És autópályára is ki lehet vele menni (140 utazó nem gond). 130-nál nem érdemes gyorsabban megyegetni vele. Fogyasztás miatt sem. Egyszer néztem meg mit tud (német autópályán természetesen) 180 volt a vége... De nem erre van ez a kocsi, tehát normális gumik, fékek, centirozatlan felnik nélkül ez még németországban is felelőtlenség. Előtte nekem rendbe volt téve a futómű fékek minden.

Hibalista

- Ezekkel volt gond, de ajánlom az árakat is megnézni...
-
- kicsit lógnak az ajtók (0Ft, be lehet még csukni)
- komplett kipufogó (közép+hátsó) dob csere (18 000 Ft szereléssel)
- első kerékcsapágy eltört(?) (6000 Ft)
- üzemanyag szűrő csere (1200Ft)
- eltört egy kilincs (nehéz volt a kezem :)) (1800Ft)
- Első stabilizátor pálca gumi gyűrű csere (340Ft 2db)
-

Ide hordtam szervizbe

Ismerős+Üllői út végén Kecskés szerelőműhely

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 54500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? astra Következő autója? SX4
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)