A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pacemaker - kis vacak Buzuki

Szöveges ítélet

Tökéletesen igénytelen, olcsón szerelhető, hihetetlenül megbízható masina. A km-erek 2/3-át Budapesten tettem bele, az ottani kátyúhalmokon. Néha versenyeztem vele, és ritkán kíméltem. Pár szabályt azért betartottam, hideg motornál nem padlóztam le, és jó sokat váltogattam, olyan 2500-3000 körül tartva a fordulatot. Olajcsere 15000-enként, csak félszint minőségi olajjal. Egyszer ijesztett csak rám, 2003-ban asszem Terpesi elág-Egerbakta szakaszon voltunk pályabejárni, amikor lefelé elfüstölt a fék. Ha lenne benne klíma, és nem lenne ilyen kicsi, sosem válnék meg tőle. (bár egy erősebb féket azért szerkesztenék rá...) Amúgy olyan, hogy leálljon vagy ne induljon be bárhol, bármikor, sosem fordult elő. Ennyire strapabíró, megbízható masina a családban csak az RG28S jelű 30 éves NDK-s narancssárga habverő van.
A fő problémája a mérete, hátul nincs benne hely, a csomagtartó egyrészt eleve kicsi, másrészt a magas perem miatt rakodhatatlan. Főként egyedül használtam, így a 68 lóerő sem volt annyira vészes.
8 évesen gyári futóművel (értsd: szilentek, gömbfejek, stb. gyáriak), eredeti katával, gátlókkal, stb. simán átment vizsgán és ZK-n, semmit sem kellett javítani rajta. Nincs rohadás, beázás, kopogás. Igazából a kora csak a fényezésen és a beltéren látszik.
Hogy rosszat is írjak, az ülések rémesek. Azt, hogy alacsonyan vannak, szeretem, de a hátfájást 2 óra vezetés után már nem.

Hibalista

- Fogyóeszközök főleg. 30000-enként fékbetét (8000.-, Ferodo), 60000-enként tárcsa (brembo, 11.000.-), 80000-nél kuplungszerkezet + tárcsa (30.000.-), 75000-nél beömlő levegő hőmérséklet szenzor (2000.-, bontott). Kipufogó 100000-nél eltört, új első dob + összekötő 25.000.-, hátsó dob javítással (ProEx). Műszerfalvilágítás néha megszűnik itt-ott, de ütögetésre idővel megjavul. Féltengely gumiharang néha elszakad, 2500.- A kalaptartó emelő cipőfűzők folyton elszakadnak, de ezt betudom a beleépített hangszórók súlyának. A legbosszantóbb hiba, hogy kb. 4 évenként elkopik a kulcs.

Ide hordtam szervizbe

Első szervíz: Suzuki Tafák (itt vettem). 5000-nél kellett fékbetétet cserélni, mert elkopott. 25000 volt, inkább vettem egy szervízkönyvet és magam szereltem mindent.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Haver műhelye

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 155000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Opel Corsa Következő autója? Opel Astra F caravan
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)