A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1.0 GA automata 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Opel után Suzuki - jó váltás volt, bárki bármit mo

Szöveges ítélet

Nem akartam automatát, és f?leg nem piros autót. Aztán lett ;) Most már csak automatát vagyok hajlandó vezetni. Akik azt mondják hogy "vezetési fíling" meg hogy "unalmas dodgemet vezetni", azok még egy ilyen régebbi tipusú olajos automata váltós autót nem vezettek. 0-20 1-es, 20-50 2-es, 50- ;) hármas. Hány és hány 1.3-as turbóhipermegaszupercsávót hagytam ott lámpától lámpáig. Volt aki nem akarta elhinni hogy ez egy 1.0-s. Volt aki a suzukis találkozókon állt ki velem, és utána vett egy ugyanilyet.

Hogy rosszat is írjak, a váltóáttétel vmi ritka nem jó. Egyértelm?en városban szupi, de országúton 100-nál már 4e-t pörög a moci, ami nagyon sok. Bár fogyasztásán nem látszik meg.

Economy módban (95 km/h) még most is 5.5-öt eszik országúton, és tekintve hogy automata, nem is akarok kevesebbet. Városban a rekord 7,5 volt, egy egész tankot autókáztam el 2 km-enkénti fél napos megállásokkal (ingázás melóba télen).

Kezdetben ? vala fullfapad verzió. Méghogy villanyablak ;) Fordulatszámmér? sem volt. Majd lett. Villanyablak, fordszámmér?, elektromos napfénytet?, fullautomata antenna a hátsó lökösben, töltés és fesz.mér?, olajh?mérséklet mér? m?szerek (kett? is, egy a mocinak, egy a váltónak), négy szúrófény el?re, stb. stb. De a motorhoz, futóm?höz nem nyúltam, tökéletesen elégedett vagyok vele.

Ezzel az autóval elmentünk Peloponészoszra, sokszor dél-Horvátországba, s???t tavaly nyáron majdnem Szíriáig mentünk el vele. M?szaki problémát csak az odafelé Bukarestben odavágott alja okozott, végig folyt a méregdrága váltóolaj. Mire hazaértünk, elállt, azóta is ok, szervíz hozzá sem nyúlt. Amióta megjártam vele a sivatagot (viccen kívül, Törökország középs? része) azóta bárki bármit is mond, ezt az autót addig fogom használni, amíg lehet. És a következ? autóm is Suzuki lesz.

Hibalista

- Hát... Elromlani semmi nem romlott el rajta. 108e km-t ment eddig, és ami elromlott, azt én tettem tönkre (rejtett kapcsoló miatt kinyírt behúzómágnes, vasúti sínen 70-nel át (felni). Futóm?, motor megbontatlan. Igaz rendszeresen jó min?ség? olajat és olajsz?r?t kap - és én magam cserélem. Kasznin roszda ohne, egyetlen típushiba felpúposodás egy 1 centis részen a szélvéd? sarkában.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki TOP (rosszul beszerelt utólagos villanyablak, jelöletlen kábelek, elgányolt gyújtás)

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Suzuki Hollós (korrektség)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1998
Kényelem (5) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 19000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 87000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra 1.4G 16v Következő autója? Suzuki
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)