Opel után Suzuki - jó váltás volt, bárki bármit mo
Szöveges ítélet
Nem akartam automatát, és f?leg nem piros autót. Aztán lett ;) Most már csak automatát vagyok hajlandó vezetni. Akik azt mondják hogy "vezetési fíling" meg hogy "unalmas dodgemet vezetni", azok még egy ilyen régebbi tipusú olajos automata váltós autót nem vezettek. 0-20 1-es, 20-50 2-es, 50- ;) hármas. Hány és hány 1.3-as turbóhipermegaszupercsávót hagytam ott lámpától lámpáig. Volt aki nem akarta elhinni hogy ez egy 1.0-s. Volt aki a suzukis találkozókon állt ki velem, és utána vett egy ugyanilyet.
Hogy rosszat is írjak, a váltóáttétel vmi ritka nem jó. Egyértelm?en városban szupi, de országúton 100-nál már 4e-t pörög a moci, ami nagyon sok. Bár fogyasztásán nem látszik meg.
Economy módban (95 km/h) még most is 5.5-öt eszik országúton, és tekintve hogy automata, nem is akarok kevesebbet. Városban a rekord 7,5 volt, egy egész tankot autókáztam el 2 km-enkénti fél napos megállásokkal (ingázás melóba télen).
Kezdetben ? vala fullfapad verzió. Méghogy villanyablak ;) Fordulatszámmér? sem volt. Majd lett. Villanyablak, fordszámmér?, elektromos napfénytet?, fullautomata antenna a hátsó lökösben, töltés és fesz.mér?, olajh?mérséklet mér? m?szerek (kett? is, egy a mocinak, egy a váltónak), négy szúrófény el?re, stb. stb. De a motorhoz, futóm?höz nem nyúltam, tökéletesen elégedett vagyok vele.
Ezzel az autóval elmentünk Peloponészoszra, sokszor dél-Horvátországba, s???t tavaly nyáron majdnem Szíriáig mentünk el vele. M?szaki problémát csak az odafelé Bukarestben odavágott alja okozott, végig folyt a méregdrága váltóolaj. Mire hazaértünk, elállt, azóta is ok, szervíz hozzá sem nyúlt. Amióta megjártam vele a sivatagot (viccen kívül, Törökország középs? része) azóta bárki bármit is mond, ezt az autót addig fogom használni, amíg lehet. És a következ? autóm is Suzuki lesz.
Hibalista
- Hát... Elromlani semmi nem romlott el rajta. 108e km-t ment eddig, és ami elromlott, azt én tettem tönkre (rejtett kapcsoló miatt kinyírt behúzómágnes, vasúti sínen 70-nel át (felni). Futóm?, motor megbontatlan. Igaz rendszeresen jó min?ség? olajat és olajsz?r?t kap - és én magam cserélem. Kasznin roszda ohne, egyetlen típushiba felpúposodás egy 1 centis részen a szélvéd? sarkában.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki TOP (rosszul beszerelt utólagos villanyablak, jelöletlen kábelek, elgányolt gyújtás)
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Suzuki Hollós (korrektség)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 19000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 87000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra 1.4G 16v | Következő autója? | Suzuki |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
