A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1000 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

olyan kis közepeske-hármaska

Szöveges ítélet

Ilyen helyzetben még sose voltam autóval: egyik nap kicsit utálom, másik nap semleges.
Valahogy nem vált ki rendes érzelmeket..

Mit írjak a teljesítményről? Kicsi, gyenge, nem zabál tehát, de amikor megjönne a kedvem egy kis gyorsulgatáshoz, amikor kicsit megmutathatnám, hogy az én autómat se mókusok hajtják, akkor gyűlölöm.
Az ember egészséges büszkeségét teljesen el kell felejtenie, ez nevetségesen lassú. Mai eszemmel 1.3-ast vennék, a 86 lovast!
Ugyanakkor nem rossz, hogy öt és fél literből elmegy általában százon.
Lassan nem érdemes vele menni, mert akkor se eszik lényegesen kevesebbet, én meg fél literért nem tartok fel senkit.
Forgatni kell, 3000 fölött jön meg az ereje, vagyis 3000 fölött használható bármire is.
3000 és 6000 között forgatva el lehet vele lenni.

Alufelni, optikai tuning, ilyesmik? Minek? A koldus aranycipellőben is koldus, a király mezítláb is király.

Én nem tapasztaltam, hogy sűrűn le akarnának tolni. Akik igen, azoknak általában utána tud menni, mert a régi szívódízelekkel és keleti autókkal akarnak "szuzukit alázni".

Nem bonyolult autó, a dolgok nagyrészét otthon meg lehet oldani néhány szerszámmal. Az alkatrész árak átlagosnak tűnnek, az a cucc ami a Renault-hoz 65.000 volt, az ehhez fele. (vezérlés)

Sajnos esőben nagyon csúszik, ezért törtem össze az elejét, nekimentem egy korlátnak ötvennel.. Elrepedt a lökhárító műanyagja, elgörbült a lökhárítótartó vas, a lámpa rögzítőfülei törtek, a lengőkaron lett egy dudor és kidurrant a gumi. De ennyi, nem tört rommá, nem haltam meg, nem bénultam le, a saját lábán ment tovább (egészen 1km-t, aztán lecseréltem a kereket)! Én ennek a töréstesztnek hiszek, nem mások pletykáinak. Láttam már olyan Swiftet amivel árokba fejeltek, a kerekek álltak felfelé, simán kimásztak belőle a bent ülők.

20.000 kilométer alatt volt: vezérműszíj+feszítő csere, motorolaj-olajszűrő-légszűrő-váltóolaj csere, lengőkar csere, kipufogócsere, féltengely gumiharang csere..
Mit mondjak, hogy olcsó üzemeltetni? Most jönnének elvileg a gondtalan évek amikor csak használni kell, de szerintem nem sok kell még neki és hengerfejes lesz. Ezzel a pörgetéssel..

Mamikáknak a boltba járáshoz, vagy a vezetés élvezetét egyáltalán nem ismerő és nem szerető embereknek nagyon ajánlom, mert "csak egy autónak" kiváló, de én megveszek tőle, egyszerűen semmilyen.

A futóműről sokan írnak, hogy pattog és kényelmetlen, ezzel egyetértek. Egy pár toronymerevítővel sokat lehet rajta javítani, de az biztos, hogy más ilyet nem tud gyártani: egyszerre dülöngél, kényelmetlen, és elpattog az úthibákon. Mindezt akár egy kanyaron belül is elő tudja adni.

Ugyanakkor teljesértékű autó: elől nagy a hely, hátul is van valamennyi.. Nem esik bele az eső, 140-et megy kényelmesen (ott 7-7.5 liter százon), mindig indul, csöndes, kultúrált, nem zabál.

Szeretni nem lehet, megszokni talán.

Aki ilyet akar, az ne spóroljon a 300 köbcentin, és vegyen 1.3-ast!

Egy autó a következőkből legalább kettőt kell, hogy tudjon szerintem:
-szép
-gyors
-jó beleülni, kényelmes, jó hangulatú
-megbízható

A franciák a szépet és kényelmest hozzák általában, a japánok a gyorsat és megbízhatót, a németek szépek, gyorsak, kényelmesek és megbízhatók. A Suzuki Swift ezek közül csak megbízható.

Hibalista

- - Leszakadt az egész kipufogócső hátsórész középdobostul-hátsódobostul (egyszer már meg volt hegesztve de három hétig bírta), csere Bosalra, 30.000
-
- -Lengőkar (ezt én ütöttem meg, ez igaz) 14.000
-
- -Féltengely gumiharangok mindkét oldalon elengedték a zsírt 20.000 szereléssel
-
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

maszek+én

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2001
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 83000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Clio 1 Következő autója? bármit, ami nem Suzuki
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)