A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift Sedan 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Odabass Project

Szöveges ítélet

Motor:
3000-ig nincs semmi,3500-nál elindul....6500-ig
Kicsit álítgattam rajta,így nem a gyári 3500-nál,hanem kb 4000-nél van a nyomatékmaximum! Sportdob van rajta,a szívócsövét is átalakítottam...kb. 70-75LE lehet,mégis 2-ben 60-ról 100-ra,3.-ban 100-ról 150-re akkorát megy,mint állat!!Hidegen kicsit kultúrálatlan a központi befecskendező miatt,melegen ez megszűnik!

Fogyasztás 100km-re:
90-100 között,sík terep(alföld),3 személy+pakk 4,8L
Tél,csapatás a hóban 50%,csak simán rugom 50% és 5-10km-eket megyek vele,csak belváros(mire üzemi hőfok meglenne,már "célba" értem) 8,5L
Hagyományos értelemben vett vegyesfogyasztás 6-7L(lábmunkától függően)

Elektromos rendszer: MADE IN JAPAN.....hibátlan

Hihetetlenül megbízható mind motorikus,mind elektromos szempontból.
Váltó :
nagyon hosszú áttételű:
1. 60 km/h
2.100-110 km/h
3.160 km/h


Futómű:
Lágy rugózás,kemény csillapítás,pattogós (a 830kg önsúly miatt).Nem egy túl jó konstrukció. 155/70 gyári tappancs 100 felett életveszély....
Fék: alulméretezett,félelmetes.....városba elég
Kegyetlenül tolja az orrát(megoldás:ballábfék)

Bódé:Küszöb elkezdett rohadni,fényezés megmattult,ajtók lógnak,nyeklik(csavarodik),minden zörög,főleg a műszerfal,ritka vékony lemezek(0,5-0,7mm)..... tovább nem is mondom........

Összegezve: Olcsón fenntartható(alacsony fogyasztás,ritka meghibásodás),4 személy kis- és középtávú "utaztatására" alkalmas,elképesztően megbízható autó.Semmiben sem a "leg",de mindenben megállja a helyét......csak az a fránya biztonság....

Hibalista

- kartergáz visszavezető szelep 4k
-
- Kuplungtárcsa : Japcsi 5,5k
-
- Komplett fék : 2tárcsa,betét,fékpofa dob szabályozás 15k
-
- Kipuffogó hátsó dob --- 6-7k volt a széria dob(2 évig bírja),olcsóbban intéztem sportdobot...az lett .... ennyi!!!

Ide hordtam szervizbe

Magam szerelem.....ez a szakmám!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1993
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? BA3 21074 Következő autója? Toyota Corolla v. Avensis
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)