Nulla
Szöveges ítélet
Ha nem lopják el az e30-asomat, sose jut eszembe a suzuki, mint alternatíva.
Kívülről: a valaha volt egyik legrosszabb facelift. A 96-ig gyártottak jól néznek ki, az újabb olyan bénácska. A háromajtós színesek még talán jól is néznek ki, de ez ötajtós szürke. Maga a halál unalom. Hogy ez kinek tetszett anno új korában annyira, hogy ilyet kérjen a színesek helyett??
Belül: az újabbakban egész tűrhető kárpit van, de a műanyagok könnyen karcolódnak és törnek. A kormány a vastagabbik, egész jó. A gyári váltószoknya és a váltógomb rettenetes. Légzsák nincs, szervó nincs (800 kilóhoz mondjuk nem is kell), az ablakemelő a kézifék mögött van a padlón, a két ülés között, bravó!! Az ajtón ugye nem fért el..
Minden normális autóban az ajtóban van a hangszóró, na ebben a műszerfalba van vágva egy-egy 10 centis lyuk, oda tegyed a szokolt! Vagy szétvághatod az egész ajtót, szívhatsz a kábellel, és akkor jó lesz. Én nem vágtam szét.
A kapaszkodókat lecsavaroztam mert bukkanón annyira ugrál, hogy a hátul ülők többször beleverték a fejüket. Így maradt a 3 pár lyuk a tetőborításon, gyönyörű, de a térérzet jelentősen nőtt.
A hátsó ajtó nyílása nagyon kicsi, beszálláskor a kárpit összerugdosása és a combnak a sárvédőbe beverése garantált.
Természetesen zörög, ezt kell mondanom?
Motor: milyen motor.. kávédaráló. Hibáztam, legalább 1.3-ast kellett volna vennem. Nulla a teljesítménye, egyáltalán nem húz, visszakapcsolhatsz párat, de csak hangosabb lesz. Ezért kértek anno kétmillió körüli összegeket.
Futómű: pattog, dobál, alig csillapít, ugyanakkor dől és imbolyog. Mestermű. Ezt tényleg japánok tervezték? Ugyanazok, akik az Impreza alatti dolgokat is?
Alapvetően viszont működik és kellemesen fogyaszt.
Szeretni sose fogom, de jó érzés, hogy nem kell félteni, és negyedóránként nem nézem, hogy megvan-e még, vagy téglákon áll-e már.
Hibalista
- -az első fékek alulméretezettek, megégett egy túlterhelés miatt, csere (tárcsa+betétek)
- -a hátsók valószínűleg ugyanekkortájt deformálódtak, fékezésnél ütnek, de ez megteszi így is, fékhatás van
- -leesett a kipufogó, az elejétől egyben van az egész így komplett csere
- -a kalaptartózsinór havonta leszakad (apróság de tény)
- -lógnak az ajtók, nyikorog a vezetőoldali
-
Ide hordtam szervizbe
maszek+saját
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 78100 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 318 | Következő autója? | könnyebb kérdést! mit vennék utána? huu.. |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
