A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1.0 GLS 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Nulla

Szöveges ítélet

Ha nem lopják el az e30-asomat, sose jut eszembe a suzuki, mint alternatíva.

Kívülről: a valaha volt egyik legrosszabb facelift. A 96-ig gyártottak jól néznek ki, az újabb olyan bénácska. A háromajtós színesek még talán jól is néznek ki, de ez ötajtós szürke. Maga a halál unalom. Hogy ez kinek tetszett anno új korában annyira, hogy ilyet kérjen a színesek helyett??

Belül: az újabbakban egész tűrhető kárpit van, de a műanyagok könnyen karcolódnak és törnek. A kormány a vastagabbik, egész jó. A gyári váltószoknya és a váltógomb rettenetes. Légzsák nincs, szervó nincs (800 kilóhoz mondjuk nem is kell), az ablakemelő a kézifék mögött van a padlón, a két ülés között, bravó!! Az ajtón ugye nem fért el..
Minden normális autóban az ajtóban van a hangszóró, na ebben a műszerfalba van vágva egy-egy 10 centis lyuk, oda tegyed a szokolt! Vagy szétvághatod az egész ajtót, szívhatsz a kábellel, és akkor jó lesz. Én nem vágtam szét.

A kapaszkodókat lecsavaroztam mert bukkanón annyira ugrál, hogy a hátul ülők többször beleverték a fejüket. Így maradt a 3 pár lyuk a tetőborításon, gyönyörű, de a térérzet jelentősen nőtt.
A hátsó ajtó nyílása nagyon kicsi, beszálláskor a kárpit összerugdosása és a combnak a sárvédőbe beverése garantált.
Természetesen zörög, ezt kell mondanom?

Motor: milyen motor.. kávédaráló. Hibáztam, legalább 1.3-ast kellett volna vennem. Nulla a teljesítménye, egyáltalán nem húz, visszakapcsolhatsz párat, de csak hangosabb lesz. Ezért kértek anno kétmillió körüli összegeket.

Futómű: pattog, dobál, alig csillapít, ugyanakkor dől és imbolyog. Mestermű. Ezt tényleg japánok tervezték? Ugyanazok, akik az Impreza alatti dolgokat is?

Alapvetően viszont működik és kellemesen fogyaszt.
Szeretni sose fogom, de jó érzés, hogy nem kell félteni, és negyedóránként nem nézem, hogy megvan-e még, vagy téglákon áll-e már.

Hibalista

- -az első fékek alulméretezettek, megégett egy túlterhelés miatt, csere (tárcsa+betétek)
- -a hátsók valószínűleg ugyanekkortájt deformálódtak, fékezésnél ütnek, de ez megteszi így is, fékhatás van
- -leesett a kipufogó, az elejétől egyben van az egész így komplett csere
- -a kalaptartózsinór havonta leszakad (apróság de tény)
- -lógnak az ajtók, nyikorog a vezetőoldali
-

Ide hordtam szervizbe

maszek+saját

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 78100
Megbízhatóság (9) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 318 Következő autója? könnyebb kérdést! mit vennék utána? huu..
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)