A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift Sedan "Manager" 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nincs róla mit elmondani

Szöveges ítélet

Csak annyi, hogy ez a típus nem érdemli meg azt a lenézést és utálatot, ami övezi - f?leg az ?t nem igazán ismer?k részér?l. Megbízható, praktikus társ a mindennapokban. Még csak nem is csúnya, csak annyi van bel?le, hogy már meguntuk. (Optikailag tuningolni viszont nevetséges.) A hangja viszont tényleg csúnya, még ép motor mellett is mintha szelephangja lenne, a konstrukcióból adódóan. Vezetni kellemes, a kezel?szervek könnyen m?ködnek, jól kézre állnak, csak az indexkar van kicsit túl magasan (mint ahogy pl. a Ford Focusban is).
Forszírozott kanyarban jól kontrollálhatóan, mind a négy kerekével egyszerre kezd csúszni - sajnos ez viszonylag alacsony kanyarsebességnél bekövetkezik. Elindulni sem lehet vele gyorsan, mert ledifferál, f?leg, ha kicsit is síkos, vagy egyenetlen az út. Alul kissé nyomatékszegény, sz?k jobbkanyart kettesben bevenni csak csúsztatott kuplunggal lehet vele. (Egyesben meg ledifferál.) De ez nem is a vezetés élvezetére készült, hanem a kalapos bácsikáknak, Skoda helyett...

A mi példányunkat apámmal közösen vettük, tulajdonképpen kényszerb?l, szükség volt autóra, ezt meg egy jó ismer?s ajánlotta nagyon kedvez? áron. 1.3-as (8V) Sedan, a "Manager" kivitelben, tehát plüss ülések, két légzsák, ködlámpa, elektromos tükrök, elektromos ablakok el?l-hátul, pótféklámpa. És igenis van benne pohártartó, "kéthengeres", két év használat után véletlenül találtam meg a középkonzol alján... ABS, klíma ezekben még nem volt. Az el?z? tulaj jóvoltából távirányítós központi zárat, négyhangszórós Clarion rádiósmagnót és két garnitúra kereket is kaptunk hozzá.

Van aki jobban szereti a variálható belter? autókat, de mi négyen vagyunk a családban, ha sok csomaggal utazunk, akkor rendszerint bent ülünk mind a négyen, úgysem lehet el?re hajtani a hátsó üléstámlát, ilyenkor a sedan forma kedvez?bb. A csomagtartó mérete megfelel?, megjártuk négyen +anyós Belgiumot és Hollandiát is vele. (Ez után már eléggé fájt a derekam, szóval annyira nem kényelmes.) A német autópályákon 140-nel végigkergetve 6,4-et evett, normál használatban beéri 5,5 körül.

Az alulmotorizált céges Golf IV-b?l visszaülve feelinges sportkocsinak t?nik (kivéve a fékét, mert az a Golféhoz viszonyítva nagyon gyenge). A 10 évvel id?sebb Alfa 75-ömb?l visszaülve nagyon kicsi, nagyon nem megy, és nagyon ráz... Miután én megvettem a 75-öt, apám tulajdonába ment át az egész. Már csak ritkán használja, de nem adjuk el, mert a használati értéke több, mint a piaci értéke... Esteleg majd becseréljük egy Swift II-re, de olyat él?ben még nem láttam.

Hibalista

- Olyat még senki sem hallott, hogy egy Suzuki csak úgy magától bedöglött volna... A kötelez? alkalmakat kivéve csak akkor járt szervízben, amikor apám egyszer megtörte.
-
- Egyszer, egy nem teljesen becsukott ajtó miatt rajta maradt a beltér-világítás, ezután ki kellett cserélni a gyári - akkor 6 éves - akkumulátort. (Nem ez volt az els? mélykisütése szegénynek, mert ez nem kapcsol le a slusszkulcs kivételekor mindent, mint az olasz gépek.)
-
- A mi szériánknak állítólag gyengébbre sikeredett a fényezése. Könnyen karcolódott, és egyszer egy kézi mosóban rajta felejtettek a motorháztet?n valami vegyszeres rongyot, és ez eltávolíthatatlan nyomot hagyott a fényezésen... Újrafényeztettük, legalább eltüntek a kavicsfelver?dések is.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki König (mit röhöghettek ezen a matricán a németek az autópályán) Székesfehérvár, Fiskális út. Korrektül dolgoznak, csak egy kicsit drágán, mint minden márkaszervíz.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Holly (mi is a keresztneve?) autófényez?, Székesfehérvár, Géza u. Szépen dolgozik és nem túl drágán, rendes ember, szinte öröm az autót hozzá vinni...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 58000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Uno 1.0 i.e. Következő autója? Alfa Romeo 75 2.0 TS
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)