Nem rossz, de a szuzuki-mítoszt nem támasztja alá
Szöveges ítélet
Keleti autó után (samara) nem rossz, de a legendás mítoszt (tartós, gyors, nem romlik el, alig fogyaszt) nem teljesen váltotta be. Igaz 109 ezerrel vettem 6 évesen, de jó pár hiba jött ki rajta. A fékbetétek cseréje mégcsak hagyján, de a kattogó féltengelyeket lassan cserélnem kell. A szerelő megvígasztalt, hogy kerékcsapágyaknak is ez lesz a sorsa. A hátsó ajtó központi zárja -ha nem működik- házilag is jaítható az ajtónál elszakadt vezeték összeforrasztásával. A jobboldali ajtó kicsit lóg, így jól be kell csapni. A gyorsulása kb. 100-ig valóban jó, de utána fogy belőle a szufla. Ami viszont tényleg bejött, az az alacsony fogyasztás. Hosszú úton, 90-el menve 4,8-at mértem! De vegyesbe is 6-6,5 körüli.
Összefoglalva: a kaszni és a futómű közepes, de a motor és a váltó igen jó. Végülis mivel olcsó is, megéri az árát.
Hibalista
- Féltengely, kerékcsapágyak, fékbetét, aksi
Ide hordtam szervizbe
magán
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 109000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Samara | Következő autója? | valami japán |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)