Nekem tetszik, ütöüm, vágom szegényt, és bírja!!!!
Szöveges ítélet
Nem volt benne légkondi (külön rakattam bele). Haver által 150. Nincs ABS, kormányszervó (nem is nagyon hiányzik - Sport! - számítani kell arra, hogy fogni kell a kormányt) Sokkal ballonosabb gumik kellenének hozzá - még ha 0,5-tel több lenne is a fogyasztás <150 körül labilissá válik>! A forgalmazó azt mondta, 180-at is viszi [valóban, 150-nél még mindig sok van benne, de nem ma kezdtem, innen bizonytalan!!] (Szerintem a gyári tappanccsal elrepül)!
Ma is hajtom, szeretem!!!! Kettesben, ha kell 90-ig, 3 - 120. 2400 fordulatig sehol, ott valaki belerúg és piszokul megindul!!! Szívattam már néhány "nagy" márkát vezető " mert nekem ... van, a Suzuki csak kisautó, le kell söpörni" gyereket.
Nem tudják: ennél a típusnál GS egy lóerő 10 kg-ot hajt (800 kg, 83 LE!) Ehhez hozzájön még egy néhány dolog: Hátsó (érezhetően leszorító légterelő - bocs, Benkőtől extrában kaptam), gyárilag nagyon jó légellenállás - oldalról is!
Mese vége! Piszok jól eltalált kiskocsi!!! Fűztek, hogy cseréljem le az új Sportra, de inkább nem - nem tud többet (sokkal, annyival!
Hibalista
- Hangszóró (2 db)
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Benkő
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Wartburg 353 WDL | Következő autója? | %0 van benne, 100-ig tartom, utána meglátom - talán Ferrari?! |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
