Nagy ugrás
Szöveges ítélet
Előtte egy 1.0-ásom volt, coupé, jobb volt a mostanitól abban, hogy nagyok voltak az első ajtók. Ez a 85 lóerős változat teljesen másik autó.
Jobb az úttartása - gondolom a hosszabb méret, és a fiatalabb felfüggesztés miatt.
Nem mértem, de elfogadom amit mások mondanak, mert én is 11 mp alatti gyorsulást érzek 100-ra.
Ami a legjobb: a zárproblémán kívül, ami típushiba, semmi baja, örülök, hogy megfontoltam és nem peugeot 206-ost vettem. Amúgy a zárat két perc munkával, két forintért el lehet végezni.
Vegyes használatban 5.4et fogyaszt. Ez normál vezetést jelent, kivétel a sűrűn előzni való bénázók.
110Km/h szereti a legjobban, ill. én szeretem, mert ekkor még lehet beszélgetni az utastérben, efölöt már a rádiót sem érdemes hallgatni. 175 nél tovább nem engedtem, mert a könnyú súlyú kocsit kapkodta a szél. A lábam szerint a gázpedálban 195 körül lehet a vége.
60 alatt tényleg olyan mint a átlag 1.3-as, a 16V-t érezni lehet például 120nál ötösben, mikor egy emelkedőn megnyomjuk: könnyedén előz.
A rádióillesztés zörög, de amint lesz időm fél perc alatt megcsinálom. Legalább van mit csinálni rajta. Amúgy csak mosni kell és tankolni.
Leghosszabb útja 700 km volt két nap alatt. Ekkor már éreztem, hogy az ülés nem babapopsi csináló, de megállás a benzinkútnál mindent helyre tesz.
Imádtam az 1.0-ásat is, igazi barom kocsi volt. De ez már komoly, vissza kell fogni.
Hibalista
- -jobb hátsó ajtó zárja, huzalcsere ócsóért
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 58800 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | swift 1.0 | Következő autója? | Honda accord tourer vagy Suzuki SX4 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)