Munkába járni nem kell jobb!! 1.0 LPG
Szöveges ítélet
Az értékelésem a kategórián belüli autókhoz képes viszonyított. Minden nap 60Km-ert járok vele dolgozni, csak városban használom. Mindig beindul, soha nem hagyott ott, olcsók az alkatrészek, és jól megy E85-el is:) Ha nagyon kellett a 3 gyerek is elvolt hátul.
***
Már túl vagyok 40e. városi kilométeren, semmi gond nem adódott, sokkal jobb, mint vártam.
***
Túl a 80e. városi kilométeren sem változott a véleményem, őrülök, hogy ezt a kocsit vettem. Mindig beindul, mindig elvisz ahova kell, és onnan haza is hoz. LPG-vel is jól használható!!
***
230e km-nél járok. Semmi gond. Jön-megy, visz-hoz. Lassan kinőjük, kezdem keresni az utódját, de nem adom el. Marad. Csak kell egy nagyobb családi autó.
Hibalista
- 2008. - Jobb és bal féltengelycsukló (a vásárlásnál tudtam) 4.000Ft/db - Vezérműszíj+görgő (gyári) 8.800Ft - Szokásos olaj, szűrő cserék 10.000Km-ként kb 8.000Ft/alkalom - Első féktárcsák + betétek 9.000Ft - ********/////////******** - 2009. - Újabb 2 féltengely csukló 4000Ft/db.. A 2008ban vett LPR csuklók gumiharangja tönkrement, és vitte magával a csuklókat - Vizsgán minden felkészítés nélkül átment, semmi gond nincs vele. - ********/////////******** - 2010. - A km-ek csak pörögnek, a szokásos 10ezrenkénti olajcsere és 40ezrenkénti váltóolaj csere kivételével nem igényelt törődést. Ja de. Fékbetéteket kellett cserélni valami 4000Ft anyagáron, és lett vezérlés csere is 8600Ft-os anyagáron. Az LPR csuklókra vett jobb minőségű gumiharangok bírják, azóta nincs gond azokkal sem. - ********/////////******** - 2011. - Kicsit korrodált a kipufogócső a dob előtt, eltört, meg kellett hegeszteni. Tipikus gond, nincs gond, sk megoldva. - A folyamatos benzinár emelések miatt beleszereltettem a gázt. 155ezer Ft volt, Tass-on csinálták, szuperül működik. 7liter alatti fogyasztással járkálok Bp-en gázzal, ami most 199Ft-ba kerül a benzin 370Ft/l helyett. - ********/////////******** - 2014. Minden szép, minden jó. Csak a szokásos dolgok (olaj, szűrők)cseréje, meg 1 féltengelycsukló. Volt némi korróziós gond, némi tábla lemez és Co hegesztő segítségével megoldottuk. Csak megy, megy, megy... 230e km-nél tartok.
Ide hordtam szervizbe
Mindent én csinálok rajta, nincs is gond :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 81000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Galant | Következő autója? | Carina E |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
