Mint a meszes....
Szöveges ítélet
2002-ben nem túl nagy elvárásokkal vettem, választásomat legfőképpen a viszonylag alacsony ára indokolta.
Azért bántam meg. Az első ülések nagyon kényelmesek, jó az oldaltartása.
A műszerfal kemény műanyagjai kissé zörögnek, de ez megszokható...
68 paci, bekapcsolt klímával nem a legrugalmasabb. Autópályán azért 170-nel eldöcögött!
És még valami.... jól lehet huzatni (2-esben 100-110)
Fogyasztás:
fullváros, klímával: 8.5
vegyes klímával: 7,5
országúti klímával: 6,9
országúti klíma nélkül: 5,9
2 hónapja elváltak útjaink, azóta egyszer láttam az új tulajával.
Remélem úgy fogja gondozni, ahogy én tettem közel 11 évig!
Hibalista
- 30000 km-nél első fékbetét elkopott a fullvárosi használatnak köszönhetően. - 50000 km-nél szétrohadt a hátsó dob, 20ezerért lecserélték. - 1-2 égőcsere, más semmi, csak az évenkénti szükséges... - 90000 km-nél újabb hátsó dob - 100000 km-nél injektor....először hagyott ott az út szélén/parkolóban....de amint kihűlt a motor újra elindult.
Ide hordtam szervizbe
Karcsi
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Suzuki Ilosfai PécsDrága, de megbízható volt
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 1200S | Következő autója? | Mondeo Tournier 1.8 TDCi 2008. Már a garázsban :-) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
