A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindig megbízható

Szöveges ítélet

Bár már beszámíttattam egy 2005-ös típusba fél évvel ezelőtt, de most fedeztem fel ezt az oldalt, így most mondok vélemény, nem is egy, hanem mindjárt kettőről.
Először egy 1993-as kiadású 1,3-asom volt, amit öt évesen, több, mint 44 000 km-mel vettem, s én is beletettem 4 év alatt 41 000 km-t, majd lecseréltem egy 1 éves, 2000-es kiadású, 35 000 km-t futott autóra, amit 3 évig használtam, szintén 40 000 km-t tettem bele. Az elsővel sem voltak gondjaim, csak a hátsó ablakmosó kapcsolóját javítottuk 2X, s 80 000 km után cseréltük a két hátsó lengőkarkitámasztót /darabját 3 600 Ft-ért/, de ezért a magyar utak a felelősek. Egyik sem hagyott sohasen cserben. Csak olajcsere, meg ami vele jár. Pedig sohasem kíméltem. A fékbetéteket mindkettőnél 40 000 km-enként kellett cserélni, a márkaszervíz szerint ez ennél a típusnál normális. A fék egyébbként a gyenge pontja az autónak: alulméretezett. Amikor a kényelméről, biztonságáról beszélnek, elfelejtik, hogy 1989-es tervezés. Kik voltak akkor a kategóriatársak? Clio I, Peugeot 205, Uno, Polo I, Corsa I, Fiesta /még nem a csepp-lámpás/... Azok jobbak? Persze, hogy nem. Út szélén lehet látni lerobbant Swiftet? NEM. Lehet látni szétrohadt Swiftet? Ha igen, azok törés után trehányul lettek megcsinálva, de a két kezem elég, ha megszámolom, hány ilyet láttam. A felszereltsége is korának megfelelő. A motorja elnyűhetetlen, Nálam általában 6,5 - 6,7-et fogyasztott, hosszabb távon még 6 liter közelébe is ment. 70 lóerőtől ne várjunk sokat, a mostani 1,2-eseket, 1,0-sokat simán veri. Lendület-autó, én bal lábbal fékeztem, sok nagyobb autónak okoztam meglepetést. A futóműve is korának színvonalán áll, az előbb felsoroltak sokkal bizonytalanabbak az úton. Váltója könnyű, precíz. Állítom, a korának egyik legjobb kisautója volt.
Amikor megjelent az új Swift, a régiek kellemes tapasztalata után átültem abba, azt sem bántam meg. /A megfelelő helyen Kék villám cím alatt olvashattok annak az első fél évéről is./
Ui.: Sogornőm most kapott egy 1993-as kiadásút 77 000 km-mel bevásárló-autónak. Nincs semmi baja, egy rozsdafolt sincs rajta, a -20 fokos éjszakák után elsőre indult, pedig kint állt, a VW-ket pedig alig tudták elindítani.

Hibalista

- Kuplug-bowden csavarja lelazult 74 000 km-nél

Ide hordtam szervizbe

Autócenter Kft Bonyhád

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift II. Következő autója? Swift III.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)