Megsirattam Suzit
Szöveges ítélet
Kispolski után vettem, maga volt a csoda. Soha nem hagyott cserben, sehol nem állt le, nem robbant le, vontatni nem kellett. Nem kell bele más csak benzin és olaj. Az előző tulaj összetörte az elejét, ennek később egy motorgenerál lett a következménye. Nagyon meg kell nézni a motort, amikor új / másik autót vesz az ember. Nagyon sokat jártam vele, volt, hogy 4000 km-t havonta, de nagyon jól tűrte. Megsirattam szó szerint, amikor elváltam tőle, és egy Suzuki Altót vettem. Nagyon jó választás volt az összes hibájával együtt.
Hibalista
- Leégettem a kuplungot 35.000 Ft, az előző tulaj összetörte az elejét, ennek utólag én ittam meg a levét kb 50.000 Ft + a teljes motorgenerál 150.000 Ft
- Olajat 1000 km/ 1 litert fogyasztott a benzin mellé,
- sportkipufogót nem érte meg rárakni, mert visszafojtotta az autót gyorsuláskor.
Ide hordtam szervizbe
A Suzuki Csepelnél nagyon le akartak húzni, nem ajánlom senkinek. Egy menetvágásért a gyertyamenetben el akartak kérni 180.000 !!!! Ft-ot, amit aztán egy maszek szervíz 1.500 !!! Ft-ért csinált meg.
Maszekhoz hordtam utána az autót.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
A maszekkal nagyon meg voltam elégedve.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 68000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Polski Fiat 126 | Következő autója? | Suzuki Alto 1.1 GLX |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
