Méghogy nem rohad? de olcsó!
Szöveges ítélet
Ismerőstől lett megszerezve és tutira nem volt törve. Ettől függetlenül a tetőlemez a szélvédőnél rozsdásodik a fényező szerint szuzuki betegség. A másik hogy nálam a padlólemez elöl a bal és jobb oldalon "szétrohadt" furcsa hogy a küszöböknek semmi bajuk nem volt. A karosszéria lakatos is csak csóválta a fejét szerinte ez nem jellemző erre a típusra (megvételkor tényleg rendben volt én a nlam töltött évek alatti csillag garázsban parkolás számlájára írom ja és a ritka mosásokra)
Ezek javítása nem volt horror összeg és az alváz nagyobb odafigyeléssel elkerülhető lett volna(talán).
Ami kicsit felbosszantott összetörtem az első műanyag lökhárítót(kerek ködlámpás) és ilyen nincsen utángyártottba és bontottat sem lehet találni. Javított van színrefújva de nekem műanyag fekete kellett új ára 36 000Huf (nem vettem) utángyártott kocka ködlámpás 12 000Huf (vettem)
Mindig mindenhova elvitt egy fővel viszonylag fürgén. Én nem nevezném alacsony fogyasztásúnak de lehet az én lábam nagy 6 L alá soha nem tudtam menni az átlag inkább 6,5 felett volt. Mivel ötajtós pakolni is lehet bele lehajtott hátsó ülésekkel. Családi autónak nem nevezném de minden esetre olcsó kisautónak kiválló gyakorlatilag bármilyen célra.
Nekem hiányzott belőle a klíma ugyanakkor kicsi súlya miatt szervo nélkül is könnyedén lehet vele parkolni.
Nagydarab emberek is képesek vezetni anélkül hogy a térdükkel kellene kormányozni (én 190 vagyok) igaz ilyenkor a vezető mögött elég szűk a lábtér. Véleményem szerit akiben van egészséges félelemérzet az nem fog vele száguldozni én 150 körül (GPS) már féltem.
Megszerezni gyakorlatilag fillérekért lehet és fenntartani is első autónak mindenképpen ideális (csak lehetőleg ne koccanjon az ember)
Egy 16 szelepes klímás kiválló választás lehet szaladgálós bevásárló vagy első autónak
Hibalista
- A kopó fogyó alkatrészeken kívül sem a motorban sem a futóműben nem kellett beavatkozást végezni, mindig mindenhova elvitt útközben nem hagyott ott. - - A szélvédőnél a tetőlemez hajlamos a fényezés alatt rozsdásodni javítása nekem 5 számjegyes tétel volt (nem telibe fújva) - Az alja szép lassan porózussá vált lakatolás pár tízezer (igaz az alvázvédelmet hanyagoltam mikor kezdődött a baj de egy évre rá már láttam az utat alul)
Ide hordtam szervizbe
Kállai - Tiszavasvári Prímán dolgoznak, érzésem szerint lehetne olcsóbb
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 62000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 92000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 2110 | Következő autója? | passat variant |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)