A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GLX-C 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható útitárs.

Szöveges ítélet

1996 májusában vettük az akkor "extrákkal" felszerelt 1,3 GLX-C Swift Sedan típusú fehér Suzukit. A rendszeres szervízekre édesapám mindig elvitte. Nem jártunk vele sokat, így félévente- évente átnézette. A szokásos olajcsere, gyertya, sz?r?kön kívül, egyszer kellett kicserélni a jobb els? "parkolófény" kicsi ég?jét. Soha semmi baj nem volt vele. Édesapám vezetési stílusa (már más írásában is tapasztaltam) miatt kuplungot kellett cserélni 60000 km után. Egyszer Svájcban egy kis hegyi úton egy keresztez?désben az emelked?n füstölésíg pörgette-csúsztatta a kuplungot(az összes ruhánk b?zlött t?le aznap) , ilyenek mellett nem csoda.
Én most kaptam meg az autót t?le ajándékba, 2004 szeptemberben 81000 km-nél, azóta érte el a 93000-t. Naponta járok vele dolgozni Pestr?l Dunakeszire, nagyon szeretem. A legnagyobb hidegben, hóban, jégen, ónoses?ben, mindig kiszámíthatóan üzemel. Könnyen indul a mínuszokban is, igaz ekkor 6,1 r?l 6,4re változik a fogyasztás. De a nyáron, Svájcba menet az országút- autóút(90>>110 km/h) viszonylatban 5,8 volt a fogyasztás (két személy + a teli csomagtartó) .Autópályán 6,1 (140>>150 km/h). Nagyon jól gyorsul minden fokozatban a 2500-6500 rpm-ig. Meglep?en magához tér 5ösben 125 km/h felett, de ezt 145-150ig bírja, innen csak lejt?n tud tovább gyorsulni.
Eddigi legnagyobb sebessége M3-on Gyöngyös közelében a lejt?n :180!
De itt már érezni, hogy nem erre tervezték a fékeket, meg az egész felépítményt.
Nagyon zavarónak tartom, hogy nálam is el?jött a müszerfal m?anyag alkatrészeinek zörgése-nyöszörgése-lötyögése.
Ezt egy kicsit idegesít? hallgatni a pesti utakon.

Hibalista

- Saját hibából trapézkar csere.
- A kipufugó már 2-szer elrohadt a hátsó csatlakozásnál, de egy cs?vel betoldottam, hegesztettem, most ismét jó.
- Édesapám vezetési stílusa miatt kuplung, és fékbetétek cseréje.

Ide hordtam szervizbe

Székesfehérvár - Suzuki K?nig

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (2) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 93000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Skoda 120 L Következő autója? -
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)