Megbízható sportoló
Szöveges ítélet
Kétévesen vettem az autót, 50000 km volt benne. Elég jól felszerelt,
klímát én rakattam bele amikor bejött a 2-es swift és a nagyobb szervizek 1 kiló+áfáért egy nap alatt beszerelték és adtak rá 1 év garanciát is. Nagyon megvoltam elégedve az autóval, eleinte élveztem hogy a lámpánál nem nagyon volt ellenfél (85LE, 830kg), meg 2-ben gázadásra is fütyölnek a gumik, kanyarban jól tartott a feszes futómű (+ a 185/55-ös gumik, nem gyári méret, de elfér) és a kellően kagylósított első ülések. Később lehiggadtam csak néha tréfáltam meg egy két nagyobb autóst a lámpánál akik azt hitték hogy ha kicsi már nem is megy. A kocsi tényleg nagyon megbízható volt soha nem kellett attól tartani hogy nem indul vagy hogy a víz felforr, sőt soha nem kellett 2 olajcsere közt utánaönteni vagy ilyesmi. Később ahogy a család gyarapodott rájöttünk hogy kicsi a csomagtér, kicsit kemény a rugózás és bosszantott hogy -sajnos- lenézik elég sokan az utakon, meg aki rosszabb utakon is jár, észreveszi hogy a kocsiban mindig zörög valami ami ellen nem tudsz mit tenni csak megszokni és elviselni (én mindig hallgattam a rádiót). Aki szeretne viszonylag fiatal, megbízható, jól felszerelt autót venni amit nagyon olcsón -szerintem a legolcsóbban- lehet fenntartani aligha talál jobbat. Mára már eladtam az autót de a japán megbízhatóság miatt most is japán kocsival járok és ez így is marad sokáig -talán mindig-. Amúgy én 175-öt mentem vele, 2-ben 105-nél szabályoz 3- ban 160 körül, 0-100-ra az én mérésem 10,7 sec óra szerint, de talán lehet belőle faragni aki ügyes.
Hibalista
- 5 évesen meghalt a gyári aksi, 4 év alatt 3 izzócsere, 80000-nél fékfelújítás, nyaralásból hazafelé eltört a hátsó dob előtt a kipufogó de meghegesztették és azóta is úgy van.
Ide hordtam szervizbe
A helyi Suzuki szervízbe vittem vezérműszíj cserére ahol 2 óra munkadíjat számoltak fel rá de a szerelőt otthonról hozták "annyi meló volt", én hamarabb mentem érte és akkor már otthon volt. Akárhogy is számoltam ez max. 1óra volt amit az én autómmal pepecselt ami nem éppen korekt. Arra csak később derült fény hogy van egy műanyag burkolat az ékszíjaknál amit 6 db. ún. bolha tart, db-ja "kemény" 30 ft. és a márkaszervizes szerelő a régieket tette vissza amiket előtte széttrancsírozott csavarhúzóval mert nem tudta kiszedni, a 6-ból 3-at. Könyörgöm 180 ft-ot kifizettem volna ha szól hogy bocs de ezeket a szarokat én nem teszem vissza nehogy elhagyd a burkolatot. A LIMUZIN-nál (Debrecenben) ahol klímát tették bele viszont nagyon korektek voltak, 8-ra volt időpont egyeztetve mondták hogy kb. 13-ra lesz kész, de fél 12-kor már hazafelé hajtottam vele, és a szerelő elmagyarázta hogy működik a klíma meg megkente az ajtókat mert ő úgy látta jónak és nem fogadott el semmit pedig megérdemelte volna. Nem írok konkrét nevet és címet mert lehet hogy az én esetem egyedi volt és ezután maszek szerelőhöz jártam. Annyit javasolnék azért hogy ha lehet a szervízben ne téveszd szem elől az autódat.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Lada | Következő autója? | Mitsubishi |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
