A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GLX-C 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható családi autó

Szöveges ítélet

Három Swiftünk is volt, az első egy 5 ajtós, még japán, automata váltós, utána két itthoni gyártású. Mind a három 1.3-as volt. Összességében több, mint tíz évig járt a család ilyen autóval, 200000 kilóméter felett.

Érdemes márkaszervízbe vinni, mert a "maszek" szervízekkel rossz tapasztalataink voltak. (Felújított tengely pár ezer kilóméter után újra kopog. Újrafestett csomagtartó színe elüt a többitől... Stb.)

Különösebb gond soha nem volt vele, megbízható volt mind a három. Érdekes módon az itthoni gyártásúak mintha alacsonyabbak lettek volna (gyakrabban értek le padkára ugrásoknál, durvább fekvőrendőröknél), ezt a koncepciót nem igazán értettem, gondolva a magyar útviszonyokra.

Üresen elég fürge volt, lehetett jól pörgetni a motort. Kettesben majdnem százig ment, mindig így előztem vele. (Vígan bírta az ötösből kettesbe, aztán vissza ötösbe váltásokat is.) Ellenben ha már hárman ültünk benne, akár csomagok nélkül, már azt is érezni lehetett. Egyszer mentem vele úgy, hogy öten ültünk, és még a kalaptartón is cumó volt, akkor már lengett ide-oda a kanyarokban, a végsebesség meg 120-ra csökkent...

Sokan szídják, hogy könnyen törik, ez így is van. Ennél az autónál a rugalmatlan deformáció nyeli el a mozgási energiát, míg más típusoknál a rugalmas :) Lényeg, hogy nem az utastérbe jut.

Egyiknek a tetejét újra kellett festeni, mert valami ráfröccsenő anyagtól lejött a fényezés, és rozsdásodni kezdett. Az egészet minden probléma és utánajárás nélkül kifizette a Magyar Suzuki Rt, átrozsdásodási garancia keretében.

Hibalista

- Első tengelyekre emlékszem, de azok betudhatóak a magyar utaknak. Előbb csak kormány végállásban adtak kopogó hangot, később már egyenesben is.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Pest, Dózsa György út, Budapest. Sajnos nem egyszer kellett vinni karambolos javításra. Itt mindig szépen dolgoztak.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 601s Következő autója? Opel Astra F
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)