A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 GLX 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lúdtalpas,béna,érzéketlen de szolgál becsületesen

Szöveges ítélet

Először is,szerettem volna egy jó fogyasztású,alacsony fenntartási költséggel bíró autót.Előtte volt egy Uno-m.Nagyon szerettem,annak még volt lelke,ellenben a stiftel...Mondjuk az is hozzátartozik,hogy nem múlt el úgy 1 hónap,hogy ne kellett volna hozzányúlni,de nem mai gyerek volt,kopó alkatrészek folyamatosan jelentkeztek.Persze a hazai utak minősége is rátett egy lapáttal.Szóval döntöttem.Fiatalabbat,megbízhatóbbat,de nem 1 literes 3 hengeres Corsat vagy stifet,hanem ami legalább hozza azt a kis pörgősséget mint az 1.4-es Uno.Kis utánajárással,ismerős segítségével,sikerült szert tennem egy 2002-es 16 szelepes 5 ajtós verzióra.24.000 az órában,még új szaggal,jah és adtak rá 1 év garit is.Nem haboztam,megvettem.Azt hiszem már nyilatkozhatok az ügyben több mint 20000 km után...Nos a belső tér,hogy is mondjam.Olcsó,nagyon olcsó anyagokból készült,hiába az enyém GLX.A műszerfal jobban zörög,mint anno a 14 éves Uno-nál amiben már 160.000-et nyaldosta az óra.GLX-nél elektromos az első ablak+ tükör.Istenem mit nem adnék érte,ha legalább egy szar szervót raktak volna bele a semmire sem jó elektromos tükör helyett...A motorral meg vagyok elégedve.Lelketlenül pörög 6700-as leszab.-ig...3-4 ezres fordulattól élénken reagál a gázra (1-3 fokozat).Váltó:szerintem szar...B.nőm egy fabiat nyúz,v.mikor én is vezetem,de utána ha átülök a swift-be már előtte rosszullét kerülget ha váltani kell,pláne gyorsan váltani...Esélyem sincs rá 2-es,3-as között vidámakat reccsenek (nem az én hibám,nincs botlábam),persze 1 és 2 között szintén.Ezzel a váltó alaposan lehúzza az amúgy pörgös kis 1,3-as mocit...Áttétel hosszú mint franc.Ez nem baj,legalább pályán nem őrülök meg annyira a majd zéró szigetelt utastérben és a fogyasztás sem szökik az egekbe.Emiatt a végsebességet is 4-ben éri el az autó kissé izzadó tenyerem alatt...A futóművet nem tudom,hogy hozták össze...Kemény mintha szekéren ülnék,úthibákon szépen felüt,de legalább kanyarban úgy dől be,mintha nyúlós takony lenne,erre rátesz még 1 lapáttal a 155/70-es 13 colos "malomkerék"...A kormány kb annyi visszajelést ad az útról,mintha egy vízihullát használnék kapásjelzőnek a horgászbotomon.Erős fékezésnél (erős alatt nem azt értem,hogy kirepülnék a szélvédőn)az autó eleje bizonytalanul bolyong az éterben.Satu fék mellett amúgy sem tudnék feltapadni az első szélvédőre és nem amiatt,mert minden alkalommal bekötöm magam...Egy szó mint száz:ez egy olcsó kisautó ami megbízhatóan elvisz A-ból B-be.Olvasgattam pár ítéletet.Lehet,hogy csak az én kocsimmal van baj,de aki azt mondja,hogy lámpánál aláz kimdenkit és penge verda az azt hiszem még nem ült modern,normális kocsiban.Vagy akár egy 90-es évek elején gyártott Uno-ban sem,amiben viszont a modern szarokkal ellentétben egy nagy lélek lakozik...Nem bántam meg,hogy megvettem,mivel a világ végéig elmehetek vele,de a motoron,megbízhatóságon,fogyasztáson és olcsóságán kívül más pozitívumot nem tudok felhozni.Vezetni szerető autóbuziknak felejtős a gép,kivéve ha szánnak még rá egy kis pénzt.Nem az idióta szárnyakra,meg sportauszpuffra,matricákra,neonra gondolok.Most tervezek egy normális futművet kerekekkel alárakni+erősebb GTI fékrendszert...Egy biztonságosabb,vezethetőbb Suzukiért...

Hibalista

- Semmi,csak izzót cseréltem...

Ide hordtam szervizbe

Szabó Suzuki (Kazincbarcika).Korrekt,gyors nem drága.Nem akartak lépten-nyomon átb...-ni.Manapság ez ritka egy márkaszervíztől

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Uno 1.4 IE Következő autója? Jövő zenéje...
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)