Könnyű, megbízható városi církáló
Szöveges ítélet
1998 ba a swift re esett a választás akkoriban is volt 1.0-és 1.3 az 1.0 3 hengeres 50,7 lóerő 77k kg, annak ellenére hogy az autóba már lassan 150000 km-ter lessz még semmi baj sem volt a motorjával még a gyári gyertya van benne ,az aksi a gyári perion már felmondta a szolgálatot és,kapott 1 újjat 9 év után! az autó télen nyáron indul pöccre az oljat nem eszi, 60000-km-trnél a gömbcsukló mikor kanyrodtunk elkezdett halkan kattogni, utánna már egyre hangosabban ,ezt (ki kellett cserélni )a hátsó kerékcspágy is elkezdett morogni ami hosszab útón nagyon zavaró volt,ez is cserés ,az elketromos ablak kapcsolója beégett ezt 1 kis kontaktspréve és tisztítással még megmentettük,hát a fékbetét és tárcsa is cserés mert nyikorgott ennyi a hibalista. JÓ AZ AUTÓ MERT:-
nem drága a biztosítása
igénytelen nem kell minden apróságért szervizbe hordani
a motorháztető alatt szinte minden gyárilag denso
ROSSZ TULAJDONSÁGA:
nagyon bizonytalan az uttartása
kopogós müanyag
az abalakemelő olyan mint 1 öregember,olyan lassú várni kell 10-15 mp mire felmegy
vékony a kasznia
viszonylag gyenge ezaz 51 ló 5 személlyel
a dob elrohad rajta 5 évente
a vátójával annyi gond van hogy néha nem ugrik be a vátó pontosan lükvercbe rá kell kuplungozni vagy ujra üresből betenni lükvercbe hát ennyi végülis 1000000 forintért
Hibalista
- aksi savas 9000Ft
- csomagtartó ajtó teleszkóp 3000ft
- kerékcspágy 4000
- gömbcsukló 6000
Ide hordtam szervizbe
suzuki speciál
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 145650 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | vw |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
