Könnyű kasznis tanulóautó
Szöveges ítélet
Sajnos eljött az idő, hogy eladjam az autót. Az idő vége felé már egyszerűen többet kellett rákölteni mint egy új autó törlesztőrészletére. A kocsi alja nagyon rozsdásodik, a küszöb is át van lyukadva néhány helyen, lehet takarólemezeket tenni oda, de nem az igazi. Nehéz objektíven osztályozni az autót, mert azért ez egy 20 éves konstrukció apróbb toldozásokkal, foltozásokkal, valamint egy "olcsó" kaszni. Fenntartási költsége az enyémnek már inkább magas volt mint kedvező, még akkor is ha az alkatrészeket olcsón belehet szerezni több forrásból. Lehetett benne vagy 250000 KM, amiről megbizonyosodni az ember soha nem tud, mivel az órája csak 99999km-ig mér. Egy 10ezres olajcsere ciklus alatt 8 liter olajat evett meg (4l cserekor, és 4 l időnként utántöltögetés). Nagyon keresett autó a válság miatt, aki ilyet szándékozik venni annak azt tanácsolom, hogy nézzen a kocsi alá, és keressen a rozsdafoltokat, illetve a küszöbön keressen javítási nyomokat, mert ha már egy lemez fel van szegecselve, mint nálam, akkor ott valamit elakarnak tüntetni. Motortérbe is nézzetek bele, ha rozsdás akkor érdemes rajta elgondolkodni. Fogyasztás városban vegyesben 7 körül van. Autópályán 120-as tempóban 6literrel elment. Aki tud az magánembertől vegyen ilyet. Aki ilyet vesz, lehet egy kevesebb kilométeres autóval kevesebb gondja lesz, csak sajnos egyre ritkább lesz ilyet találni.
Hibalista
- Kuplungtárcsa: ~24000HUF - Kipufogó végdob: ~8000HUF - Anyósoldali féltengely segédcsapágy csere: 57000HUF (szereléssel együtt szervízbe) - Jobb első lengőkar csere:~8000HUF - - Ezek alapanyag árak, szerelési költség nem releváns, mert azt maszekban oldottuk meg.
Ide hordtam szervizbe
Hatvan, Suzuki Soós Én nagyon korrektnek találtam őket, még a hülye kérdésekre is normális hangnemben válaszolnak. Nekem az egyetlen bajom vele, hogy nem lehet ott az ember az autó mellett és interaktív beszélgetni a szerelővel. Nem érzem, hogy átvágnák az embereket. Maszek szerelővel mindig megnézettem mielőtt szakszervízbe vittem, és ugyanazt cserélték, amit a maszek mondott. Hogy a szerelők milyen hangnemben válaszolnának ha ott lennék mellettük, azt már nem tudom.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 123000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 74000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Linea 1.3 Dynamic Family |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)