A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1.6 GLX Sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Könnyű kasznis tanulóautó

Szöveges ítélet

Sajnos eljött az idő, hogy eladjam az autót. Az idő vége felé már egyszerűen többet kellett rákölteni mint egy új autó törlesztőrészletére. A kocsi alja nagyon rozsdásodik, a küszöb is át van lyukadva néhány helyen, lehet takarólemezeket tenni oda, de nem az igazi. Nehéz objektíven osztályozni az autót, mert azért ez egy 20 éves konstrukció apróbb toldozásokkal, foltozásokkal, valamint egy "olcsó" kaszni. Fenntartási költsége az enyémnek már inkább magas volt mint kedvező, még akkor is ha az alkatrészeket olcsón belehet szerezni több forrásból. Lehetett benne vagy 250000 KM, amiről megbizonyosodni az ember soha nem tud, mivel az órája csak 99999km-ig mér. Egy 10ezres olajcsere ciklus alatt 8 liter olajat evett meg (4l cserekor, és 4 l időnként utántöltögetés). Nagyon keresett autó a válság miatt, aki ilyet szándékozik venni annak azt tanácsolom, hogy nézzen a kocsi alá, és keressen a rozsdafoltokat, illetve a küszöbön keressen javítási nyomokat, mert ha már egy lemez fel van szegecselve, mint nálam, akkor ott valamit elakarnak tüntetni. Motortérbe is nézzetek bele, ha rozsdás akkor érdemes rajta elgondolkodni. Fogyasztás városban vegyesben 7 körül van. Autópályán 120-as tempóban 6literrel elment. Aki tud az magánembertől vegyen ilyet. Aki ilyet vesz, lehet egy kevesebb kilométeres autóval kevesebb gondja lesz, csak sajnos egyre ritkább lesz ilyet találni.

Hibalista

- Kuplungtárcsa: ~24000HUF - Kipufogó végdob: ~8000HUF - Anyósoldali féltengely segédcsapágy csere: 57000HUF (szereléssel együtt szervízbe) - Jobb első lengőkar csere:~8000HUF - - Ezek alapanyag árak, szerelési költség nem releváns, mert azt maszekban oldottuk meg.

Ide hordtam szervizbe

Hatvan, Suzuki Soós Én nagyon korrektnek találtam őket, még a hülye kérdésekre is normális hangnemben válaszolnak. Nekem az egyetlen bajom vele, hogy nem lehet ott az ember az autó mellett és interaktív beszélgetni a szerelővel. Nem érzem, hogy átvágnák az embereket. Maszek szerelővel mindig megnézettem mielőtt szakszervízbe vittem, és ugyanazt cserélték, amit a maszek mondott. Hogy a szerelők milyen hangnemben válaszolnának ha ott lennék mellettük, azt már nem tudom.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1998
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 123000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 74000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Linea 1.3 Dynamic Family
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)