Komfortmentes megbízhatóság
Szöveges ítélet
1300-as régi Ladából ültem át, ahhoz képest csöndes volt és iszonyat takarékos. Minden kezel?szerv jól kézreáll, remek kuplung, váltó, a fék már elég szép távra el?re tervezést igényel, vagy két talpat egy pedálon.
A csöndesség azért csak a Ladához képest volt igaz, minden kerékdobba kevered? apró kavics olyan zenebonát ver, mintha bezúznák a kocsit. Szélzaj pótolja a nagy sebességet.
Fickósság..hmm.. 0-80 km/h-ig szinte mindent állva hagyott, de onnantól leragasztották a mutatót. Végsebesség 155, negyedikben. Ötödikben 145. Ez mindent elmond a nyomatékról. El?zhet? járm?vek országúton: 1. Trabi, 2. Kispolszki, 3. IFA utánfutó nélkül, utifutival már túl hosszú. Iszonyatos gyenge kaszni, nulla hangcsillapítás. Motorháztet?re ülni tilos, tuti csere.
100 km/h fölött a biztonságérzet utolsó morzsája is elvész, 120-nál kezd?dik a halálfélelem.
Ez a kocsi ideális választás olyan embernek, aki abszolút semmit nem akar vacakolni a kocsi karbantartásával, de elvárja hogy mindíg számíthasson rá és mindig elvárhassa t?le ugyanazt. Cserébe a vezetési élményr?l, komfortról teljesen le kell mondani. Bevásárló autó, városban talán nem fog ronggyá törni.
Hibalista
- Az ég egy világon semmi nem romlott el. Ez az autó olyat szerintem nem is tud. Ja, de. Egyszer viharban ráesett egy kb 2 grammos faág és behorpadt a teteje.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Jódobronya Esztergom. 1. kötelez? szervíz.
Gyors volt, korrekt, de szerintem házilag ez negyedennyi lett volna, csak akkor nincs pecsét.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 1300 (21011) | Következő autója? | Peugeot 205 XRD 1.8 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
