A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 Kat 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

KIS FÜRGE MINDENES

Szöveges ítélet

Kb. 2 éve cseréltük le a család Kadettjét ami szintén egyszer sem hagyott úton,de majdnem 2 szer ennyi idős volt és kellett egy horgos kis autó. Ezt végül akkor 280E-be(320 ért sürgősen árulták) a tudtuk elhozni némi extrával.
Sok műszaki,vonóhorog,4 új gumi,alufelni 3 ágú,2Xelektromos ablak,riasztó+központi,hátsó ködlámpa,fordulatszámmérős,hátsó szélvédő fűtés. Kapásból kellett cserélni a kuplungtárcsát mert csúszott 8,5ezer és az egyik első lengőkart 5,9ezer valamint olajcsere szett(Castrol Magnatec+olajszűrő+levegőszűrő) 7ezer+posta,előre új fékszett 12ezer,hátulra pofák kb.4ezer. Ja és most már télen nyáron téli hűtővíz van benne. Idővel kapott új kipufogórendszert+flexicsövet dobokkal 13 ezer.
Nagy távolságokon sem hagyott cserben(Olaszország oda-vissza+1000km ott= 3000km egy szuszra. Telitankos átlag autópályán 4.88 liter 140-es előzésekkel volt. Én max 155-öt mentem vele,de a gyári papucsokkal elég neki max. 120km/h odáig stabil. Kicsit recsegős nyöszörgős kasztni,de ennyi pénzért mit vártunk. Ezt orvosoltam 3 toronymerevítővel ami 3.2-es acélcső és méretpontos neten 10500.ft(elöl 2db,hátul 1db).
Lényegesen stabilabb,kanyarban se lassul annyira és nem csavarodik annyira a kasztni.
Kapott még 4db 14 colos alufelnit 185/55/14-es gumival ez 2 dologra volt jó:
kisebb lett a fékút sokkal,és sokkal stabilabb lett a gép így az autópályán a 130-140,sima utazó,de 150-él is biztonságos,persze nem lett versenyautó. :)
Futózni nem igazán való,de legalább nem mennek bele hátulról,a csomagtartója semmire se elég bevásárló autó,de vittem benne 6q-át is de akkor csak ketten ültünk bele és csak azt néztem mennyit bír.
A súly nagyon megfogja és megül a hátulja.
Ez 1.3 8v-es injektoros városban 5.5l,városon kívül 5l a fogyasztás.
Futóval 5-6q-ával hosszabb úton ez felmegy 8-9 literre is.
Amúgy 6l-él nem fogyaszt többet.
Alkatrészekkel tele van a net és utángyártott alkatrészek is fillérek hozzá,valamint nagy a kínálat.
Jártam úgy hogy lemerült az akksi mert több óra után vettem észre hogy rajtamaradt a világítás külföldön,1 ember betolta 4-5m elég volt neki teljesen lemerült akksinál. :D
KEZDŐ sofőröknek aki fél vagy túl bátor NEM AJÁNLOTT,az ne vegyen ilyet(gyenge a kasztni,de kis kategóriában egyiknek sem túl erős smart-ra meg senkinek sincs pénze és az alkatrész se olcsó hozzá,és attól hogy pörgős a suzuki nem versenyautó igaz sok kocsit le lehet nyomni vele akár országúton is,de ésszel kell vezetni).
Egy nagyon fontos negatívum hogy elég fapados,hosszú úton fárasztó és kényelmetlen valamint alacsonyan van az ülés ezért az öregeknek nehézkes a ki-be szállás. Valamint 180cm felett kevés a hely)
Én a kényelem szempontjából még rakok bele idővel gyári egybefejtámlás kagylóüléseket,mivel ültem ilyenben és nagyon kényelmes hosszabb úton is(480-500km-en próbáltam).
Aki egy megbízható kis fogyasztású,olcsón szervizelhető kis autót akar amivel előzni is lehet,és fél a régi dízelektől annak ez egy nagyon jó kis autó!
Én nem bántam meg hogy ezt vettem meg,télen sincs vele gond havas úton is elmegy,csak kicsi a hasmagasság ezt szem előtt kell tartani(50cm-es hóba nem kéne belemenni. Viszont ha csak a két szélső van benne könnyen kikapja magát és ha megcsúszik kis sebességnél is könnyen egyenesbe lehet hozni.
Akinek kevés pénze van és munkába akar járni meg rokonokhoz,és szeret kocsikázni nyáron,valamint nincsenek nagy igényei az vegyen ilyet,ne is gondolkozzon sokat.
És nem kell az elsőnél leragadni,mert rengeteg van.

Hibalista

- Első kerékcsapágyakat,első lengőkarokat cseréltettem,kuplungtárcsát,olaj+olajszűrő+levegőszűrő,bordásszíj+görgő,kipufogó komplett,apróságok...

Ide hordtam szervizbe

Maszek és ismerős,de van amit pár kulccsal el lehet intézni.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Kadett E Következő autója? Suzuki,Honda,WV,Opel...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)