A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1.3GL 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Kinyírhatatlan dög & csodakocsi

Szöveges ítélet

Utaltam mert ez megiscsak az uj trabant volt.
Kesobb rajottem, hogy hihhetetlen auto. Soha tobbe nem fognak ilyet gyartani...
Tehat szinte elso szerias swift meg a gl volt a legmenobb modell...az igenybevetel meg brutalis volt.

Egyaz hogy senkinek nem fajt a szive ha esetleg nekimentunk valaminek, meghuztuk, felporgettuk, azaz szegeny joszagot mindeki csak szivatta es ez a dog halal nyugalommal turte viselte az egeszet.

Jartunk vele sielni 3-an. Ugy meg volt rakva a kocsi neha hogy az osztrakoknal volt olyan enyhen lankas autopalya szakasz ahol meg 80-al is alig birt menni.
Aztan volt hogy 160-al jottunk vissza szentendrerol pestre...mikozbe be is mertek...szerencsere - az igen jo fekeknek koszonhetoen cask 92vel a 80asnal.
Ja ugye a fekek. Sokszor volt halalfelelme az embernek ha besatuztak elotte. Csak nez nez nez es var hogy mi lesz aztan persze megallt - de elotte elkezdett forogni a film velem a foszerepben...

De gondolom ezt midneki atelte mar.
Apam mindehol 80-al megy mindentol fuggetlenul. Es ezt ugy eri el hogy bikamod porgeti 1-esbe aztan beteszi 4-be es ugy utazik :). Es allandoan padloval indul hogy elso legyen a zoldne... Ja es sose hasznal feket csak motorfekkel ereszkedik valamint a pirosnal kuplungol es elore hatra tantorog de mindig. Les is egett mar parszor a tarcsa.

Hegyen vagyunk minden nap fol le, minden hetvegen ki a telekre es vissza. Ott meg nincs csak traktor szantotta ut meg ha nem is ugy tervezte, a kocsi aljara tettek mikor meg uj volt egy muanyag vedoburkot. Ezt elso hetvegen elhagytuk...a ket sav olyan mely hogy a kocsi gyakran felul a dekken felmarkolva par kilo foldet/kovet.
Az arterrol a vonohorogra kotve szoktuk felvontatni a tobb mazsas faronkoket - azt hittem szetszakad a kocsi de azota se akar :)

Epitkezes: tobb tonna! cementet szallitottok a hatso ulesen...
teglak (azok a jo kis pincefalazok darabja vagy 20kilo).
Tobb lada sor, gyakran ki is ment az ulsere. A huzat kek volt mikor vettuk, most barna. Hatra a vilagert se ulnek be.
A tetocsomagtarto tobszor leszakadt mikor keritesgongyoleget szallitottunk rajta. Behorpadt a teteje, akkora barazdak vannak az egyik oldalan az ajto felett mintha baltaval vagtak volna be, valamint egyszer egy ilyet kis konnyu csomag ugy leszakadt hogy a motorhazteton ladolt. De azon nem latszott meg semmi.

Amiota megvan garazst meg nem latott, telen nyaron hoban fagyban kint a szarban...

Nem rohad, nem azik be, igazabol semmi zur nincs vele arkon bokron atmegy egyszeruen hihhetetlen - nem is ertem mibol van ez?

Nem kenyelmes az teny 20 percet is alig birok ki benne (valahogy olyan szarok es alacsonyak az ulesei elzsibbad a labam - 2m vagyok).
Zorog de iszonyat. Lengescsillpaitas? Az micsoda? Meg a fogambol is kiesik a tomes a pesti utakon.
Es megse esik szet a verda.
Olyan igenytelenul bantunk vele, hogy a lelki seruleseit mar soha nem tudnam helyrehozni. De nem mutatja ki :)

Megegy: Egyszer ugy sikerult beparkolni nalunk a haz elott hogy a kocsi fara (mind2 kerek) a levegoben logott. (tel es ho volt, nem lasztott a patka es tolatva a hoba mentem)
A kocsi lecsuszott az aszfaltrol beszkadt alatta ho/jeg es felult az alvaz a betonszegelyen. (parkolo mogott meredek szakasz bokrokkal...). Szo szerint visszahuzuk a kocsit...

A kilemeterszamlaloja korbefordult :)

Jo dolgot ezzel a kocsival max ujkoraba tettunk mikor 2x lemostuk.

Most se hiszem, hogy ez meg egybenvan.

De mind a mai napig gyakorlatilag kifogastalanul mukodik....

Hibalista

- kipufogo csere 4x
- hatso fekek
- kuplung 2x
- -
- 2x volt torve
- huto csere vezetooldali ajto, motorhazteto

Ide hordtam szervizbe

Egomba vissza ahonnet van...

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1993
Kényelem (1) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 180000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 1200 Következő autója? Mitsubishi Carisma /
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)