Kicsi, takaros, magyaros minőség
Szöveges ítélet
Szeretem, bár elődje sokkal jobb volt!
Rossz tulajdonságai: Kicsit gyengéllem a fékeit. Egyébként 4 személlyel már imbolyog kicsit. Öt embernek viszont hosszú távra nem ajánlanám senkinek. Nagyon hiányzik a klíma belőle, sajnos nem rendeltem bele, utólag pedig horror belerakni (380.000), olcsóbb, ha új autót veszek.....
Városban igazi kis fenevad is tud lenni (bár mihez képest?)!
Igazán csak 4500 felett ébrednek a paripák és csak onnan lehet élvezni a 16 szelep munkáját addig olyan mint egy 8 szelepes motorral szerelt járgány. Az előző 2000-es összetört, az újabb 2002-es modell mind összeszerelésében, mind kivitelében sokkal gyengébb minőségű -díszítés, nyiszorgó belső műanyag elemek.
Hat éves korára lassan közeledett a 100.000-es nagyszervíz. Elgondolkoztam még a "válság" előtt, hogy becserélem a vásárlás helyén és választok egy másik Suzukit, pl. SX-4.
Annak ellenére, hogy 4! Suzukit vettem már náluk, az autóm annak ellenére, hogy tökéletes állapotban volt, szemérmetlen árat ajánlottak beszámításra. Ekkor sarkon fordultam és vettem más típust máshol. Nem Suzukit.
Hibalista
- Benzinszivattyú hitvány (BOSCH) hangos, az előző gép japán szivattyúját hallani sem lehetett. Fékbetétek gyorsan kopnak, az ajtók fekete matricaborítása kritikán aluli minőségű, a garancia alatt félévente cserélték, azóta sem jó, LEVÁLIK és RONDA. Ajtó zárszerkezetek műa alkatrészei 4 év körül varázsütésre törnek. A dísztárcsa festése 4 éves korára vedlik. A 7 küllős dísztárcsát leszerelni művészet, rettenetesen gyorsan törik, mert gyenge minőségűek a rögzítőkapcsok (spanyol árú) A műanyag alkatrészek a 2000-es modellhez képest hitványan szereltek, zörögnek, nyikorognak, rossz illesztésűek!!!! A korábbi Michellin gumi helyett felszerelt Kléber Viaxer abroncsok, kemények, gyorsan kopnak, ha nincs jól beállítva a futómű. Az általános minőségégére mégsem lehet panaszom, mert 82.000 km-t futottak. Igaz ekkor a négyből 3 szálszakadással kilehelte a lelkét!!!! Ellenőrízni 60.000 km felett naponta! Féltengelycsukló gumiharang kiszakadása miatt csuklócsere, viszont nem volt drága!
-
Ide hordtam szervizbe
Ankers Kft. Békéscsaba, Szarvasi u.13. Kitűnő szervíz az eladók viszont nagyon gyengék.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Csabautó Békéscsaba, Gyulai u.81. Új csili-vili szalon és szervíz, a dolgozók még saját magukkal vannak elfoglalva :( A cég eddig Skodákat árult, az új profil a Suzuki. Talán majd változik a szemlélet és nem kell napközben negyed órát várni, hogy megszólítsák a vevőt. Túlságosan is csillogó, hivalkodó, mégsem éreztem ügyfélközpontúnak, így az autócserét már szóba sem hoztam..... A szervíz kívülről jól felszereltnek tűnik, de két lődörgő ügyfélen kívül mást nem láttam :(
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 94000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 1,3 GLX Sedan | Következő autója? | Skoda Octavia |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)