Kerekes budi
Szöveges ítélet
Hajjajj...
Egy Alfa 75-ösből ültem át ebbe a szutyokba. Előbbi saját volt, utóbbi céges. Melóhelyet váltottam, költöztünk, baba is érkezőben volt, szal sajnos az Alfának mennie kellett. Ezt sose bocsátottam meg a Suzukinak, bármennyire nincs is összefüggés.
Feleségem szokott néha röhögni azon, hogy tán nem is létezik olyan kotványa a magyarhonban elérhető autók világának, amivel nekem dolgom ne lett volna. Tény és való, hogy sokfélét vezettem, leginkább bontószökevényeket és márkajelzéssel ellátott guruló konstrukciós hibákat. Jóvanna, ezt adta a gép, eccer még lesz talán rendes autóm nekem is. Nade, kotványok között a Suzukim volt a király. Átérzed ezt az ambivalenciát, Tibi?
Könnyű, nyekledező kaszni, ezt a tulajdonságot valószínűleg egy korábbi totálkár, és a nem éppen NASA-színvonalú helyrepofozkodás csak erősítette. Kanyarban az orrát tolja, billeg és sodródik, két kerékre ugyan nem raktam sosem, de egy idő után feltűnt, hogy ha más autót vezetek, azokkal mindig lemegyek a padkára jobbos kanyarokban... hiába no, suzukival már eleve rászámoltam a sodródást is.
A motorja elnyűhetetlen, gondolom ezt hatszázakárhányan elmondták már előttem, igen, így van. Pörgetni kell, és akkor egész haladós, úgy 120-ig. Már óra szerint. 2,0 Calibrát, Tddi Mondeot megfogtam vele, bár szvsz főleg a helyismeret végett. Pályán Fehérvár körül (a szikszói parton lefelé :D) már űztem bele 180-ba is, (leforogta szépen) halálközeli élmény volt. 140 felett a belső tükör úgy rezeg, hogy nem látni benne rendesen, ki akar éppen letolni a belsőből.
A belseje az olyan szinten tré, hogy nehéz rá szavakat találni. Na, próbáljuk meg. Ingerszegény, igénytelen, és legfőképpen: kényelmetlen. A 260-as (városi) Ikarus műbőr üléseinek is nagyobb az ergonómiájuk. A padlószőnyeg mállik, foszladozik. Kesztyűtartó minimális, egyéb tárolóhely gyakorlatilag nincs.
Háromajtóssága, és teherszállítósága annyit tesz a gyakorlatban, hogy csak két személy utazhat benne, és van egy viszonylag tágas, ám nem túl kényelmesen pakolható csomagtartója is. Basszus, egyszer elkövettem azt a hibát, hogy 8 órát ültem benne egy seggel - három napig fájt a derekam.
Hibalista
- Első féltengely gumiharangok, J1 biztonsági öv, hátsó oldalablaknál beázás, kuplungbowden-szakadás, első toronycsapágyak mellett kasznin hegesztés szétrepedt
Ide hordtam szervizbe
Pászti Veszprém. Nem olcsók, de értenek hozzá.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Nemtom ki volt az, aki kasznizta, de nem sikerült rendesen helyrehúzni a hátulját, emiatt beázott az oldalablaknál.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 218000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Alfa 75 1,8 IE | Következő autója? | Az Alfámat akarom!!! |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
