A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,3 VAN 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Kerekes budi

Szöveges ítélet

Hajjajj...
Egy Alfa 75-ösből ültem át ebbe a szutyokba. Előbbi saját volt, utóbbi céges. Melóhelyet váltottam, költöztünk, baba is érkezőben volt, szal sajnos az Alfának mennie kellett. Ezt sose bocsátottam meg a Suzukinak, bármennyire nincs is összefüggés.
Feleségem szokott néha röhögni azon, hogy tán nem is létezik olyan kotványa a magyarhonban elérhető autók világának, amivel nekem dolgom ne lett volna. Tény és való, hogy sokfélét vezettem, leginkább bontószökevényeket és márkajelzéssel ellátott guruló konstrukciós hibákat. Jóvanna, ezt adta a gép, eccer még lesz talán rendes autóm nekem is. Nade, kotványok között a Suzukim volt a király. Átérzed ezt az ambivalenciát, Tibi?

Könnyű, nyekledező kaszni, ezt a tulajdonságot valószínűleg egy korábbi totálkár, és a nem éppen NASA-színvonalú helyrepofozkodás csak erősítette. Kanyarban az orrát tolja, billeg és sodródik, két kerékre ugyan nem raktam sosem, de egy idő után feltűnt, hogy ha más autót vezetek, azokkal mindig lemegyek a padkára jobbos kanyarokban... hiába no, suzukival már eleve rászámoltam a sodródást is.

A motorja elnyűhetetlen, gondolom ezt hatszázakárhányan elmondták már előttem, igen, így van. Pörgetni kell, és akkor egész haladós, úgy 120-ig. Már óra szerint. 2,0 Calibrát, Tddi Mondeot megfogtam vele, bár szvsz főleg a helyismeret végett. Pályán Fehérvár körül (a szikszói parton lefelé :D) már űztem bele 180-ba is, (leforogta szépen) halálközeli élmény volt. 140 felett a belső tükör úgy rezeg, hogy nem látni benne rendesen, ki akar éppen letolni a belsőből.

A belseje az olyan szinten tré, hogy nehéz rá szavakat találni. Na, próbáljuk meg. Ingerszegény, igénytelen, és legfőképpen: kényelmetlen. A 260-as (városi) Ikarus műbőr üléseinek is nagyobb az ergonómiájuk. A padlószőnyeg mállik, foszladozik. Kesztyűtartó minimális, egyéb tárolóhely gyakorlatilag nincs.
Háromajtóssága, és teherszállítósága annyit tesz a gyakorlatban, hogy csak két személy utazhat benne, és van egy viszonylag tágas, ám nem túl kényelmesen pakolható csomagtartója is. Basszus, egyszer elkövettem azt a hibát, hogy 8 órát ültem benne egy seggel - három napig fájt a derekam.

Hibalista

- Első féltengely gumiharangok, J1 biztonsági öv, hátsó oldalablaknál beázás, kuplungbowden-szakadás, első toronycsapágyak mellett kasznin hegesztés szétrepedt

Ide hordtam szervizbe

Pászti Veszprém. Nem olcsók, de értenek hozzá.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Nemtom ki volt az, aki kasznizta, de nem sikerült rendesen helyrehúzni a hátulját, emiatt beázott az oldalablaknál.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 218000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Alfa 75 1,8 IE Következő autója? Az Alfámat akarom!!!
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)