imadom, szeretem
Szöveges ítélet
Az elozo paripam:
http://nepitelet.hu/autok/opel/kadett_1979/rohadek/
Hozza kepest Suzi egyenesen egy Meara. Rovid tortenete, 4 evesen x kilometerrel megvette ot egy rokonom, aki evente annyit hasznalta, hogy a lakohelyetol kb 50 km-re levo hazikojat meglatogatta legalabb 2*, szoval Suzi nagy bekeben elerte a 15. eletevet, ugy hogy meg nem is elt igazan, nem mondom, hogy helyenkent nem latni nehany centis rozsda kezdemenyeket, itt-ott kisebb horpadasok, karcok nyomait ( ezek nagyresze mar eltalam kerult a helyere ), de ezzel nagyjabol el is soroltam, az osszes olyan negativ tulajdonsagat, ami emlitesre melto. Nincsenek nagy elvarasaim es neki se, a minimumot mindketten korrektul produkaljuk es ez igy egy csodalatos kapocsolatta fejlodott. Egyszer sem hagyott meg cserben, minden nap megyek vele, azonnal indul hoba-fagyba is, olajat 1 egy evvel az oljcsere utan egy decivel kellett megtoldani. Amikor megvettem, akkor azert volt 1-2 aprosag a szokasos dolgokon felul, mint kiderult a nem tul ifju, vezetni nem nagyon tudo, elozo tulaj a kuplugot teljesen hasznalhatatlansagig eroltette, ugyhogy az egy teljes kuplungszerkezet csere volt ( anyaggal egyutt kb. 50e HUF es 1 nap alatt megvolt ), az utas oldali ablak nem akart uzemelni, azt egy komam egy csavarhuzo es minimalis szakertelem segitsegevel megoldotta ( 0 HUF, 20 perc ), a bal elso tukor torott volt picit ( uj darab 4e HUF, 10 perc csavarozgatas ), a futes allito bovdenek le voltak akadva, ( 0 HUF, 1 perc ), illetve van egy meg most is elo problema, megpedig a sound system elektromos ellatasa, neha megszunik, de nem zavaroan sokszor ( reszben ezert is nem vitt meg ra a lelek, hogy emiatt lebontassam az egesz muszerfalat ). Varosban siman jol suhanok vele, 80-100-ig konkretan jol huz, ha egyedul vagyok ( meg ket emberrel is egesz jol megy, de azert erezni a kulonbseget ), nem mondom, hogy nem hangosabb egy picit, a tobbi jarganynal, amiket mostanaba gyartanak, de Suzinak a vetelara volt annyi, mint egy uj gepnel a kethavi torleszetes + egy korektebb kotelezo szerviz. Autopalyan 150-et siman tartja, tulzas lenne azt allitani, hogy a szembol ram nehezkedo G ero mar az elviselhetetlenseget surolna, de azert a sikon fel tud gyorsulni. Azert lassuk be, egy 3 hengeres, 1000-es Suzitol, 8,5 fogyatassal ez teljesen korrekt. A futes neha kicsit erdekesen mukodik, szerencsere a Kadett-hez kepes pont forditva van a problema, fut, mint az allat, ha kerem, es neha mar annyira belejon, hogy nem is akarja abbahagyni, mert feltehetoleg a bovdenek a ho hatasara kicsit megnyulnak. A ket ev alatt a vasarlas utan megoldott dolgokon felul, az osszes igenye a benzinen felul, a 6 eves akkumlator, helyett egy uj. Szoval, ha nem vagyik valaki nagy luxusra, csak annyi, hogy korrektul eljussunk mindenhova, a lehetseges legminimalisabb koltsegekkel, akkor ez a tokeletes valasztas.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Kadett ( 1984 ) | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
