Igénytelen Street Fighter! :-)
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem még most is, iszonyatosan pörgős, sportos kis akármi ez. Ami már-már bosszantó, hogy nem nagyon akar enni, még akkor sem ha üvegelem rendesen. Mára már lenyugodtam, de régebben rengeteget gyorsulgattam vele. És a legszomorubb az, hogy nem én kezdeményeztem... Nevetséges, hogy az 1,6-os A4-es Audik meg mittomén milyen Cool verdák valami lelki ösztökéltségtől vezérleve folyamatosan gyorsulni akarnak velem... Pedig folyamatosan alulmaradnak!? Ezzel akarják megnyugtatni magukat? Hogy egy Suzukit biztos legyorsulnak? Aztán amikor csúnyán lepörgik őket akkor már hirtelen le kell fordulniuk... MIért van ez? No meg az is bosszantó, hogy mennyire bántja ez az embereket. Én nem gyorsulni akarok, csak haladni, és elég dinamikusan vezetek. És elég nagy százaléka az embereknek ezt kihívásnak veszi, hogy "nézzed mán a szuzukist, mit emberkedik, majd jól legyorsulom mindjrát..." És nem:D Mikor még benne voltam ebben, mértünk is gyorsulást, GPS-el, meg különféle ketyerékkel ez olyan 25-30e Km-nél lehetett és a mért adat meglepő volt: 8,69Sec 0-100Km/h-ra. Most így 90e körül sztem nem hozná ezt, mert korántsem hajtaom annyira, és tuti el van lustulva kicsit, de ha hajtogatom akkor újra visszatér az ereje. A váltó nem rossz, bár nagyon hosszúak az áttételek: 1: 50-60km/h 2:100-110Km/h 3ban pl 167Km/hnál szabályoz... gondolom ez a kis fogyasztás feltétele, szal elnézem neki...
De egy rövidebb 3assal sztem mégtöbb autót tudna magamögé utasítani. Futómű jól bírja a magyar utakat, de nem a legstabilabb. De nem is annyira instabil mint amennyire első blikkre mondaná az ember. Kellemes. Ez már nem nagyon mondható el a rugózási kényelemről. Okés nem esik ki a tömés a fogamból, de érezni lehet a csekély önsúly, és a kemény rugózás hatásait. Az ütközésbiztonság baromira nem érdekel. Nem összetörni vettem a kocsim, és a levezetett több 100e balesetmentes Km szerencsémre engem igazol! (kopp-kopp) Az utastér nem a legigényesebb, meg nyöszörög is néha de kit érdekel? Ennyi pénzért nem lehet úgysem normális autót venni. Valamilyen formában úgyis kompromisszumot köt az ember. Mert vehettem volna öreg német luxusautót ennyi pénzből, ami nem nyiszorog, csak mégegyszer otthagytam volna az árát a szerelőnél... Szóval én ezt megbocsátom neki, mert korántsem annyira zavaró amit művel. Nekem inkább a megbízhatóságon van a hangsúly! És szerencsére ebben nem csalódtam még soha. Egy szó mint száz, én szeretem minden hibájával... És ez a lényeg.
Eladni nem fogom, majd ha széthullik alattam!:) Addig meg kiszolgál.
Hibalista
- Kötelező szervízek voltak csak. Amit cseréltem: 3Db izzó, 60eKm-nél fékbetét, 90eKm-nél gyújtógyertya, és 2 garnitúra ablaktörlőlapát. Hibája sosem volt, pedig kétszer is 30e Km-ig toltam ki az olajcserét...
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Special Nyíregyháza, 45e-től pedig ismerősömhöz vittem olcsajcserére
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 97000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Uno 1,0 ie 1994 | Következő autója? | Ford vagy valami Japó verda |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
