Idegbajos villám, igénytelen, szép, kedvenc
Szöveges ítélet
Szeretem, mert gyors, kényelmes és vagány. 0-100km/h kb. 9,5 sec. Országúti fogyasztás kb. 5-6l, városi, belétkitaposós tempónál 9-10l. Autópályán 7,5l, átlag 140-nél.
Ülést ledöntve befér a nagyképerny?s TV vagy gázt?zhely bedobozolva is. Hátsó láb és fejtér kicsi (3 ajtós).
Nem szeretem, mert gyenge a kasztni, sérülékeny a fényezés, igénytelenek a m?anyagok, néhol rosszul van összeeszkábálva, városban sokat eszik.
Ezt nem adom el soha, mert annyit nekem is megér, második autónak jó lesz, na meg ökörködni, egyhatos autókat szívatni.
Hibalista
- Kétszer volt kasztni javítva: el?ször egy hónapos korában a hátuljába belement egy trabi; ajtócsere, lökhárítócsere, bal lámpa csere, festés; 210eFt (2000-ben) másodszor az oldalába beletolattak; egyengetés, festés 70eFt. Anyaggyengeség miatt már egy éves korában eltörtek a fotelek m?anyagburkolatát rögzít? csavarhelyek. Második kasztnijavítás után kétszer vittem vissza a márkaszervízbe, mert az oldalsó gumicsík levált (ahol javították). A magnó és a m?szerfal újkorától zörög. A kalaptartó úgyszintén. Az ablakszigetel? küls? m?anyagok szó szerint összementek: gyárilag a tükör alatt lenne a végük, most más két centire vannak a tükört?l. Most, b? négy éves korában a szélvéd? és a tet? találkozásánál felhólyagzott a festék kb. tíz centi szélességben, rohad. Már el akartam adni, a vev? szervízében kiderült, hogy javításkor a tet?t is átfújták (pedig az ajtó csak 50cm-es magasságban sérült), úgyhogy a közel egymilliót ér? kocsiért 750-et kínáltak csak, hiába full extrás. Miután nem adtam el, Pestre indultam vele (420km oda-vissza), hazafelé átment dízelbe a hangja. Rögtön elvittem a szerel?höz (szervizekr?l kés?bb), egy dugattyú és gy?r?csere, olaj, sz?r?, tömítések cseréje, új katalizátor és munkadíj 55eFt. A szerel? szerint ez swiftnél néha el?fordul, dugattyúharang törés.
- Egyébként veszettül megy, 200 a végsebessége, 180 folyamatosan tartható vele megpakolva is. Fogyasztása változó: 6-10 között.
- A szervizekr?l: a kereskedés márkaszervize, ahol vettem újonnan és ahová hordtam 3 évig (ott javították a kasztnit is) korrekt volt, de mint utólag kiderült, felületes munkát végeztek (lásd rozsda, gumicsík leválás), azonkívül egyszer egy kötelez? szervíz után hazaindulva észrevettem, hogy furcsán jár a hátulja. Megálltam, hát a jobb hátsó kerék majd´ kiesett, csak rá volt kapatva az anya, egy csavart el is hagytam. Ez volt az utolsó, hogy oda vittem. Utánna más, szintén márkaszervizekbe hordtam. Itt is korrekt volt a kiszolgálás, de leszedtek pénzzel rendesen.
- Aztán egy magánvállalkozóra találtam, aki vérprofi, és már csak hozzá viszem az autót. ? hozta ki a motorrendberakást meg katalizátorcserét 55e-b?l. (Ja, a katalizátorban a procelán eltört magától, ciripelni kezdett)
- Most szerintem visszaviszem az autót oda, ahol vettem, és javították, hogy garanciálisan csinálják meg a tet?t (?k barmolták el), hiszen 6 év rozsda garacia van.
Ide hordtam szervizbe
Carmo Suzuki Kft. Nyíregyháza
Itt vettem, itt javították a kasztnit.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Suzuki Szerencs
Itt szervizelték.
Suzuki Forró
Szintén szervizelték, leszedtek rendesen. De meg is csinálták. Viszont olcsó gyertyát és olajat raktak bele drágáért.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 108000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Golf III | Következő autója? | Suzuki Grand Vitara 2.0TD |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)