A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1.0 Gl 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

hűséges japán

Szöveges ítélet

Az autó 2013-ban ismerőstől lett vásárolva Pécsen megkezdett tanulmányok miatt.A meglévő kocsi mellé kellet egy olyan kocsi amit Pécsi pályaudvar parkolójában merek hagyni több napot is.A kezdetekben nem reméltem tőle sokat arra gondoltam 1 évet csak kibír aztán meglátjuk.Az akkor 19 éves kocsi rendületlenül tette a dolgát amíg a családban lévő fiatal Opelek gyakran megfordultak a szervizben és a saját Vw golf iv általában vagy szerviz előtt vagy után volt éppen.Addig a Suzuki a 6 év alatt egyszer sem romlott el .A nyáron mindig haza vittem a kocsit ilyenkor a kötelező olajcserén kívül mindig volt kisebb rozsda amit vagy én vagy a lakatos kijavított.
A vezetése az 1000 cm3 motor ellenére fürge volt .Az autópályán nem volt ritka 140 feletti tempó amit 2 személy és csomagok ellenére is tartott .A vezetése a többi általam vezetett autóhoz képest élvezetesebb volt.A futóműve az a kategóriájában is alul múlta az átlagot.Az úthibákon áthajtáskor a futómű kiszakadásától féltem.A váltóját élvezet volt kapcsolgatni a német autók váltóihoz képest,a motor az olajon és vízen kívül nem kért semmit cserébe hidegen rövid utakon sem evett többet 6-7 liternél,autópályán 4,5 litert mértem.A motor dinamizmusa városban bőven elég volt.
A kocsi sajnos mechanikailag tökéletes állapota ellenére kritikus helyeken rozsdásodott át és így alkalmatlanná vált a közlekedésre.A hátsó futómű bekötési pontjai és az első futómű körül erőteljesen szét rohadt.A vezető oldali padlólemeznél is teljesen átrozsdásodott.A lakatolás és javítás költsége az autó értékének 1,5 szeresét tették volna ki.Ezért 6 év használat után majdnem 25 éves korában sajnos a bontóba került.Ha az új Suzukikban is megkapom ezt a megbízhatóságot , egyszerűséget és tartósságot akkor a következő kocsi típusán nem kell sokat gondolkodnom.

Hibalista

- A kocsi hozzám kerülése után vezérlés és gyertyákat kapott.Az első lengéscsillapítók és 2db első lengőkar szillent-en kívül csak az olajok voltak cserélve.

Ide hordtam szervizbe

Pécs (magán szerelő)

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Budapest 3. kerület (magán szerelő)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1995
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? swift
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)