Hiába, valahol mélyen mégiscsak japán gép...
Szöveges ítélet
Elöljáróban annyit, hogy nekem a jó autó az, ami megbíztható és olcsó fenntartani. Ezután jöhet a design, kényelem stb. Nos az autót főleg édesanyám hajtja télen nyáron többségében 4 km-es városi "túrákon". Én néha kicsit kikormolom és az autó csak megy és megy.Nagyon sok autót és km-t vezettem már főleg hiv. sofőrként. Hát igaz ami igaz a Suzuki olyan érzetre, mintha egy lavorban húznának egy másik autó után. Anyagot nem sokat raktak(terveztek) bele a japók,de azt a keveset jól összerakták. Eredmény: könnyü tömeg=jó gyorsulás+ alacsony fogyaztás. A váltóáttétel lehetne rövidebb, akkor mégjobban gyósulna, így viszont az országúti fogyasztás könnyedén 5 liter alatt!! tartható (100km/h-nál kegyetlen 2350-et pörög óra szerint). Csomagtartó közel nulla, de arra otta lépcsőshátú, ha vkinek számít. Szóval nekünk nagyon bejött :)
Hibalista
- Előző tulaj által utólag beszerelt rádió miatt kishíján leégett. No biztosíték :(
Ide hordtam szervizbe
Novák Ferenc, Szeged. Már nem dolgozik sajna.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 126 | Következő autója? | Toyota Corolla |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
