Hétföi verda, a munkások még másnaposak voltak....
Szöveges ítélet
Két ilyen kocsink is volt(Az 1.0 3 hengeres 3 ajtós az király volt az értékvesztésen kivül csak az ablakemelő szart be gar. időn belül)
Nade ez.Kuplung kb mint az újnál cserélve lett,nyelestengelycsapágy a második váltóleszedésnél.
Ez egy ún. winter verzió volt,csak éppen nem 4x4.
Állitólag a Svéd piacra szánták,csak azok visszadobták.
Ebből következik,hogy állandóan volt tompitott világítás,mivel az olajgomba kapcsolta,égett,ha kell,hanem.Ebböl az jött ki hogyha kb 10 percig alapjáraton járattad klimával akkor akku KO.Rajtam már röhögtek a kutasok amikor mentem akkut venni. Normál nagy akksi volt szabvány sarukkal,nem az a marutis vékony szar.Hátsó futómüben idönként roppant valami,ez a rugó végének köszörülésével elmúlt
Amúgy nagyon meglepően felszerelt volt abs klima légzsák .
Viszont kerüljétek, mint macska a forró kását.
Jellemzöen 5 águ könnyüfémfelnis -áganként 2 pálca- fényszórómosós(!) 98 as évjárat, kék kárpit, müanyag boritás még a leghátsó oldalablak körül is és GT -GW körüli rendszám,fehér,vagy sötétkék szinben
Hibalista
- El se hiszitek.Kinyomócsapágy ,nyelestengelycsapágy egyszer csak beázott a müszerfal körül,pedig elötte nem.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Plusz
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Suzuki Romai még a lámpákat sem nézték meg, nemhogy guminyomás,pedig végig ott voltam a kocsinál meg adtam előre lóvét a szerelőnek
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 34000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | Swift 2 BMW525 ix |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)