Hendrix a hűséges rabszolga
Szöveges ítélet
5 évesen vásároltuk 32500 km-el elvált tanítónőtől. Az autó bal hátulja sérült volt, amelyet közepes minőségben javítottak meg egykoron. A hátsó ablaktörlőt, és az ezüst metál festést leszámítva, a jármű alapfelszereltségű. Gyerekek szállítására vettük feleségem számára, így 12 év alatt 115 e km-t futott ami kevesebb mint 10 e km / év futásteljesítmény. Vásárlást követően kapott 1 alvázvédelmet, és 2-3 évente a kavicsfelverődés okozta sérüléseket alvázvédő spray-vel javítjuk. Eredmény: rozsda csak a karambolos részeken jött elő 17 éves korára. Rutin szűrő, gyertya,ajtó teleszkóp és olajcseréket magam végzem, fékek szervizelését, vizsgáztatást, lengéscsilllapító cserét végeztetem a környéken a megnevezett szerelőknél. Azt kaptuk amit vártunk: no presztízs, 100% megbízhatóság, alacsony költségek. Discoba nem jártunk vele, felvágni nem lehet ezzel. 3 gyereket bármikor elvisz iskolába - óvodába, néha 4-et is. Feleségem kedveli. Ha Mo-on mindenki ilyet használna, az autószerelők több mint fele disszidálna Nyugatra munkahiány miatt. Hátránya: nincs légkondícionálója. A megengedett sebességhatárokat tartva még fürgének is mondható a kis saját tömeg miatt. 15 e km-enként kap olajcserét szintetikus MOL olajból. Meghálája, motorja ma is kiváló, 10-12 baros a nyomás a hengerekben a mérés szerint.Olyan mint 1 hűséges rabszolga: mindent elvégez, és keveset kér cserébe, és ezért még hálás is.
Update 2019-ben: Elértük a 190 e Km futásteljesítményt. Küszöböknél rozsdafoltok mértékkel jelentkeznek. Jó volt lekezelni alvázvédővel egykoron, mert meghálálta. Továbbra is olajfolyások és olajfogyasztás nélkül futja az utakat. Kipufogót kell majd cserélni a jövőben, sportos már a hangja.
Update 2020: Kicseréltük a teljes kipufogórendszert, kézifék bowdent, hátsófékpofákat, sebváltóolajat, injektort. Elértük a 219800 km-t, és eladtuk. Mi futottunk vele 187 e km-t. Eddigi legjobb autónk volt. Ismerős vette meg tőlünk. Olajfogyasztás 0,5 l / 15000 km volt a végén.
Hibalista
- Alsó mosást követően a kipufogó leömlőcsonk elrepedt. Meghegesztve 15 e ft-ért. Karambol miatt elejét lakatolni kellett - 10 e ft. Kipufogó javítás - 8 e Ft; injektor: 25 e ft
Ide hordtam szervizbe
Domak Béla Pázmánd
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Autóklub Fehérvár
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 15 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 32500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 187000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | T3 | Következő autója? | Swift |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
