A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1.0 GLX 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Helyváltoztató eszköz

Szöveges ítélet

Beültem először, és becsuktam az ajtót. Majd kinyitottam, becsuktam. Ismét kinyitottam, megint becsuktam. Aztán rámszóltak, hogy ez így csukva van.:) Az ülés kényelmetlen, a kormány egy rossz vicc, a váltó messze. Minden fokozatban behallatszik a váltó, a gördülési zajtól zeng az utastér, amit csak 100 felett a szélzaj nyom el. Kanyarodni nem lehet vele (2.5-ös nyomással nem fordul le a gumi a felniről, de így is a gumi oldalfalán lehet közlekedni :O), megállni szintén nem egyhamar, de legalább nem is gyorsul fel túl nagy tempókra.:) Minden úthibán pattog mint a nikkelbolha. Általában bután tolja az orrát, de ha megcsúszik a fara, akkor makrancos.
Ebben az autóban található az egyik legnagyobb kesztyűtartó, amit furcsa módon a hátsó ülés mögé tettek, és külön külső ajtó nyílik rá. A csomagtartó állítólag sedan néven rendelhető extra volt.
Ha bekötött szemmel beleültettek volna, és megkérdezik mi ez, valószínűleg azt tippelem, hogy valaki összehegesztett két robogót, és egy tetőt rakott fölé.:)
Ezekkel aki együtt tud élni, annak egy remek autója lesz.
Sokat nem mondhatok róla megbízhatóság terén, de eddig a motor fél fordulatra indult MINDIG (-20-ban egy hét állás után is), és semmi nem romlott el. Városban a kis súlya és a pörgős motor miatt fürge, könnyen csikorogva kilő, és bőven többet tud, mint tartani a forgalom ritmusát. Utazóban a 110-et szereti, 5-5.5 literrel, itt van a nyomatékmaximumán. 120-130-at is tartja simán, de ott már 6-6.5 litert kér. Budapesten a lámpáktól kilőve, kifejezetten dinamikusan vezetve szintén kijön ennyiből.
Alkatrész amúgy van annyi mint a szemét, ladákat idéző árakon.
Szerintem ma az egyik legolcsóbban üzemeltethető autó.
2009-03: 10 ezer km után megjött a hangja. Szép, a kis olasz motorokat idéző brummogás váltotta fel az addig normálisnak hitt hajszárítóhangot, amit más swiftekben is hallottam. Ez alapján úgy tűnik majd minden swiftet telekormolnak az 50-nél 5.-be váltók, és ennyi idő kell, hogy a normális használattól kikormolódjon a rendszere. Érezhetően nyomatékosabb is lett közben, jobban megy: most már az M3-as emelkedőin 5.-ben tudja tartani a 120-at, míg mikor megvettem még 4.-ben is 90-ig visszalassult a nagyobbaknál. Fogyasztás maradt nagy átlagban 5,5-6 liter körül.

Hibalista

- Belső kilincsek töröttek, ajtó szigetelőgumija szakadt volt - házilag
- Külső kilincs törött volt - 1500Ft az új
- teljes alvázvédelem + kis hegesztés a padlólemezen - szumma 40K

Ide hordtam szervizbe

Apám meg én :)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (3) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? applause 1.6XI Következő autója? <=1000ccm-es rakéták
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)