Halálugrás a bili széléről. Avagy a 180km/h esete
Szöveges ítélet
Egy fajtársam emlegette, hogy 5 litert evett neki úgy a Suzukija, hogy öten ültek benne. Az autópáylán 180-nal jött hazáig kb.: 45 km. És még húzott is volna a gép. Mondtam, hogy az enyém nem tud ilyet. Mire a "pilóta": A tied biztos csak ezres.
Hát nem az. Sosem tudtam kipréselni bel?le 160-nál többet, és azt is csak két-három kilóméteres útszakasz igénybevételével. És nem is várok el csodákat a masinától. Merciket és BMW-ket csak akkor el?zök, ha a vezet?jük pancser, aki országúton is csak 60-nal mer menni. Szokásos használtautós betegségein kívül csak az bosszantóbb, hogy kismillió van bel?le és mikor a Tescoparkolóban keresem a kocsit, minden negyedik ugyanilyen fehér, mint az enyém. Ezért ragasztottam a tanknyíláshoz a "nitrogén" feliratot. Én felismerem, a piros lámpánál mosolyra fakasztom embertársaimat, a kutasok meg gyönge vicceket kreálnak. Legalább van mivel magyaráznom a borravaló elmaradását. Nekem jó, XXI. századi Trabant. Nem egy hasraes?s autó. És a szexhez sem túl kényelmes.
Hibalista
- Jobb Hátsó fék munkahenger beragadt, Szelepfedéltömítés deformálódott, hátsó ajtók gumiszigetelései szétszakadtak, bal els? féltengelycsukó kopogott, kartergázcs? eltöm?dött, zárlatos bal els? index, gyújtáselosztó fedél és rotor csere, vákuummér? szelep törés. Központizár zárlatok.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Vitai Tatabánya
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Suzuki Géringer Tatabánya
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 115000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | AX | Következő autója? | Majd ha a Suzuki jobb létre szenderül, addig nem sértegetem ilyesmivel. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
