Gyönyörű, kényelmes és nagyon megy!!!
Szöveges ítélet
Első autóm egy 90-es évjáratú Trabant 601-es volt. Nagyon szerettem, mindenhová elvitt és ha volt is vele gond 1-2 üveg sörért megjavították, az alkatrész meg nevetségesen olcsó volt hozzá. Mikkor megváltam tőle elgondolkodtam, hogy ezután már nem is tudom milyen kocsit tudnék venni ami hasonlóan megbízható és nem megy rá a gatyám. Így az itt olvasottak alapján, a halottak alapján, na meg amit látok döntöttem a Swift mellett.
Közben volt egy Renault Clio-m, 94-es évjáratú, nem ajánlom senkinek sem, hogy olyat vegyen, hacsak nem adrenalin függő. Rokontól vettük, na meg kellett valamiféle szállítóeszköz, mert sokat utazunk és kicsit meguntuk, hogy tömegközlekedéssel, ami már nem is annyira olcsó, 60 km-es táv 6 óra hosszát vesz igénybe.
Na de térjünk vissza az új kocsimhoz. Mível legendásan megbízhatónak mondja mindenki ezt az autót, úgy döntöttem nem érdemes olcsóbb de régebbi, több kilóméteres modelleket keresni belőle. Így ha találnák, egy kívűlről gyönyörű, minimum 2002-es, maximum 70000 km-es, vezetett szervízkönyves, 1,3-as motorral szerelt, 5 ajtós példányt belőle az lenne a legjobb. Mert így lenne egy nagyon megbízható, fiatal, kevés kilóméteres autóm.
Rátaláltam és nagyon beleszerettem. Egyenlőre, mivel nem régen van nálam a hibáiról nem nagyon tudok mit nyilatkozni, de az írásomat úgyis hamarossan folytatom, hisz mihelyst lesz egy kis pénzem azért átnézetem egy szerelővel is.
Amit viszont máris elmondhatok róla, hogy szerintem nagyon jól nézz ki ez az autó, az eddig megtett mondhatni városban vezetett 1000 km alatt minden jól működött rajta. A teljesítménnyről rosszat nem tudok mondani. Javarészt öregúrasan vezetek, féltve az autót, de azért egyszer-kétszer odaléptem már neki és elmondhatom szerintem ebben a kategoriában nincs párja. Amikor lassabban megyek egy korlátozó tábla miatt, már a nyakamba lihegnek az autóstársak várva a feloldó táblát és a szagatott vonalat, hogy előzzenek, én csak óvatossan lépek a gázra, de ők mégis úgy döntenek, hogy az elkezdett előzésüket inkább abbahadják és visszatérnek nézni a csinos kis glx felíratú fenekemet. Eddig még csak 140-el mertem menni, ezt a sebességet könnyen felvette, és még ment volna feljebb is jócskán, csakhát törvénytisztelő ember vagyok, mert a pénztárcám lapos. Úgyhogy a 85 lóerő és a hozzátársuló csekély súly verhetetlen. Ja és hihetetlen csöndesen ment a 140-es tempónál.
Külsőleg és belsőleg nekem nagyon tetszik az autó, bár tény, hogy van egy két kapcsoló ami nincs a helyén, de csak ennyi gond legyen. A kényelemmel sincs semmi gondom, bár nem jocskán 2 méter alatt van a magaságom.
Szóval egyenlőre imádom az autót, pár kilóméter után újra jelentkezek.
Hibalista
- Eddig még semmi, hisz még csak 1 hónapja van nálam. De remélem Suzuki révén ez így is marad.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 66480 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Clio 1. | Következő autója? | Ez marad egy darabig, de utána vagy Toyota, vagy Mitsubishi, de tuti, hogy japán |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
