Gondmentes száguldás hosszú id?n át....
Szöveges ítélet
Kicsit fapados, de nagyon megbízható, ha arra ez egy-két gyenge pontra odafigyelünk....
Olajfogyasztás 0!
Futóm? egy-két romániai kaland után zörg?ssé vált a rossz utakon, nem találjuk, mi lett vele....
100 000 km-nél csak azért vettük ki a gyári gyertyákat, mert azért már mégis ki kéne cserélni...../de gyönyör? ?zbarnák voltak...../
Ez egy sedan. Négy személlyel, utánfutóval iszonyatosan le tud ülni a segge, de a zsigulikban nagyon jól bevált gumibakokkal 500 Ft-ból lehetett rajta sokat segíteni... Akinek van pénze, tegyen bele légrugót......./10-15 E Ft+beszerelés/
Hosszú távon sikerült 4,7-es fogyasztást produkálni, rövideken meg olyan 6,6 l volt a maximum.
Korrózió 8 évesen sehol, csak a motorháztet?n belül, a díszrács mögött, gondolom oda megy fel a víz......
Hibalista
- Féktárcsát kellett szabályozni 90000 km-nél
- Féltengelyt kellett cserélni 105000 km-nél, a porvéd? kinyílása miatt, anyaggal, munkadíjjal együtt 13000-b?l megúsztam....
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 88000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Jetta I. diesel | Következő autója? | Peugeot Partner van tervben.... |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
