A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1.3 GC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gázzal is megbízható

Szöveges ítélet

Els? saját autóm, így igazából kicsit elfogult vagyok vele szemben.
A már leírt pozitív tapasztalatokat (maximálisan megbízható + olcsó szervizeltetés) nem sorolom fel újra. Ami lényeges: hosszú utánajárást követ?en átalakíttattam gázüzemre (LPG).
Csak ajánlani tudom mindenkinek - igaz az átalakítás elég kényes pont, érdemes jó szervizt választani, nehogy gány munkával végleg eltoljanak valamit.
A pótkeréktartályba 35 l gázt tudok tankolni, ez durván 500 km-re elegend? (közben szoktam egy keveset benzinnel is menni, a szelepek kenése miatt). A fogyasztás 5,6-ról 7,3-ra ugrott fel, de így is 11-12 Ft az üzemanyag költségem kilométerenként. Ez nagyjából a MÁV II. osztály árainak felel meg.
Az átalakítás így kb. 25.000 Km-en térül meg. (Ahogy néztem, egyáltalán nem értéknövel? tényez?, tehát eladáskor semmi nem jön vissza az átalakítás költségeib?l - ezt azért mindenki mérlegelje!)
Hátránya, hogy az amúgy sem nagy csomagtartóban most ott figyel a pótkerék egy táskában (átalakításkor adják). Ha kell, a hátsó ülésre is betehetem, és - ha végképp muszáj - otthon is hagyhatom, mert vettem egy defektjavító spray-t, de azért ilyet csak ritkán teszek.
Továbbá nem néznek rám jó szemmel a mélygarázsokban - sag schon! Ezzel azért lehet élni, illetve a szakszervizek sem fogadnak. Ez megint nem olyan nagy veszteség! Amilyen rezsióradíjjal dolgoznak, talán jobb is így!
Az olajcsere-intervallum állítólag a duplájára n?het, mert a benzin kevésbé "szennyezi" az olajat, de a gáz száraz üzemmódja miatt ezt nem használom ki. Szerintem ezen nem érdemes spórolni!
Ha tehát valaki sokat megy, és erre minden téren keveset akar költeni (bekerülés, fenntartás, értékcsökkenés), akkor ennél jobbat nehezen talál. Persze érdemes el?re felkészülni a hozzá nem ért?k lebecsmérl? beszólásaira...

Hibalista

- Kipufogó kilyukadt - hegesztve
- fékbetétek cserélve

Ide hordtam szervizbe

Suzuki plusz
Mivel nem volt gond, ezért igazából nem tudom, hogy milyenek

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

EcoJet
?k alakították át gázüzemre. Azóta is nagyon korrektek, ajánlom ?ket

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 53000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Liana (nagyobb csomagtér + klíma már hiányzik) - gázüzemre átalakítva
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)