Gagyi, de nagyon szerethető
Szöveges ítélet
Hát megvettük életünk első Suzukiját.
A 1.6 16 szelepes motorválasztást befolyásolta az a tény, hogy utánfutózni szeretnénk vele.
A motor egy ÁLOM, iszonyatosan húz, nagyon hosszú váltófokozatokkal.
Kezdő autónak nem ajánlom, mert az embert elragadja a dinamizmus.
A futómű: nos ez az egyik kényes pontja. Iszonyatosan kemény, iszonyatos nagyokat tud ütni, ha nem figyel az ember /ez 14 colos kerekekkel szerelt/, szóval borzalmas.
A kaszni: hát igen a másik kényes pont. A csomagtér alatt olyan mintha nem lenne lekezelve, bizony van rajta rozsdafolt.A fémvastagságról külön nem írok, ezt mindenki ismeri.
Az extra: A miénkben van szervókormány /naggggyyyon jó/, elektromos ablak /gagyi, az egyik hátsó nem működik, a másik olyan nehezen emeli az üveget, hogy az hihetetlen/. Ahhoz, hogy lásd a quartzorát le kell nézned, úgy, hogy a jobb kezedet leveszed a kormányról, szóval veszélyes művelet. Központi zár: vagy működik, vagy nem /általában működik/.
Az enyémen a műanyagok nem zörögnek.
Akinek nincs Suzukija, annak elmondom, hogy ezek általános jelenségek, nem szabad rajta megütközni.
Mindezeket leszámítva, csak ajánlani tudom az autót, mert rendkívűl megbízható, rendkívül dinamikus, és talál hozzá szerelőt is, na meg alkatrészt.
Ár értékarányba kívállónak mondható /mondjuk újonnan nem adtam volna érte 2 millát/
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 52000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 2105 | Következő autója? | JAPÁN |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
