G(n)uu
Szöveges ítélet
Friss jogsis vagyok, autó kellett. Fiat Seicentokat néztem, sajnos ezekben se klíma se szervó se légzsák, vagy csak az egyik van benne. Gyorsan váltottam Renault Twingora, amikből a felszerelt példányok nekem sokba kerültek, amik pedig elérhetőek voltak azok szétvoltak hajtva. Ekkor már nemérdekelt mi lesz, csak autó legyen. És akkor megláttam Guut (rendszáma:guu...) és megvettem. Valós 80ezer km, törésmentes(rétegvastagságmérő), 4el.ablak,szervo,2x légzsák. abs ,klíma sajnos nincs:( Főleg a klíma hiányzik...
Az autóval egy hónap alatt megtettem majdnem egész 6ezer km-ert. Ezalatt csak ablakmosót töltöttem bele de azt elég sűrün, mert sokat járok autópályán és ott elég mocskos lesz az üveg. Az autónak van egy olyan nagyon rossz tulajdonsága h autópályán felveri az összes kavicsot, így a motorháztetőn már nincs egy épen maradt négyzetcentiméter sem. Ez eléggé dűhít. Amikor vettem semmi nem volt rajta, és nemhiszem el h elötte soha nem verődött fel kavics, de nemértem h tüntették el, mivel átfestve nincsen az autó. Ezekben a manager swiftekben az ülések is rettentő kényelmesek. Az h vékony a karosszéria egy oylan dolog h Diana hercegnő egy S osztályú Mercedesben vesztette életét... A csomagtartó mivel sedan kivitel elég nagy. Lehet azthiszed nagyon elfogult vagyok, csak én nem a mai autókhoz hasonlítom, meg nem is a régiekhez, hanem ahoz h amikor ezt az autót tervezték akkor többi japán autó miylen volt. Ugyaniylen vagy roszabb. Sokkal roszabb népautót is küldhtett volna ránk az ég. Ez egy műszer. És ha már egy régi Swiften törd a fejed ne sajnáld azt a pár forint többletet se a szervóra se az abs-re és klímára. Így relatíve kevés pénzért nagyon jóminőségű, és komfortos autót kaphatsz. Van Smartunk, Renault Meganunk is mind1-ik futóműve roszabb. Lehet h ez kemény és átjönnek az úthibák de végtelenül stabil. Most egy Smart Forfourt fogok venni, elakartam adni, de úgygondolom h amennyit adnának érte(és azt nem lehet megfizetni h ez milyen jó állapotban van) nekem többet ér. Ha kell nálam fog elrohadni, de 6-700.000-ért nem fogom elkotyavetyélni. Arról nembeszélve h eladhatatlan, tehát max. 500-ért tudnák tőle emberes időn belül megszabadulni. Imádom. (Kivéve a menő csávókat, akik lenézik az úton, engem elöbb enged be, ad elsöbbséget, egy mercis, bws, mint egy vw golf 5 gtiben ülő 18éves pöcs, és arról nem beszélve h a suzukisok is milyen bunkók a másik suzukissal,bevágnak elé stb., bődület.)
Hibalista
- Kiment egy biztosíték a hibámból.
Ide hordtam szervizbe
Elment egy biztosíték, rögtön bevittem az első szerelőhöz. Kekeckedett h muszály-e rögtön megcsinálnia(este 8óra volt) mondom igen, kb. 20 és 20 mp illetve 20mp között volt ameddig kicserélte. De ezért ott fogta volna az autót egy napra...
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 80 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Smart Forfour |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
