Frappáns összefoglaló
Szöveges ítélet
Azért vettem, mert mindenki pénzből él, abból meg jelenleg kevés fölös van.
Erről pedig az hírlett, hogy nem nagyon romlik el, és keveset eszik.
Nos ez eddig így is van.
Fel nem tudom fogni, hogy egyeseket itt a népítéletek között mi vezérel arra, hogy ezekre ragadtassák magukat: "Ezüst nyíl", "méretéhez képest jól megy", sőt "Mini-RX8".
Iszonyatosan rettenetesen borzasztóan lassú, 18 másodpercet gyorsul százra, ha széttaposom és legyilkolom a kuplungot, akkor 17 és felet.
80-90-legfeljebb százas tempóhoz tökéletes, bedobom ötödikbe, ilyenkor LTK öt alatt eszik. Az átlag dugókkal és előzgetésekkel öt és fél.
A futómű félelmetesen rossz, a legkisebb úthibán is nagyot üt, viszont legalább kanyarban is szörnyen bólogat, állítom, hogy ötvennel fel lehetne borítani.
165/60-as 14-es nyári kereket tettem rá, ezzel egy fokkal stabilabb.
A fék szörnyű, utoljára Wartburgon tapasztaltam ilyet. Nyúlós, gyenge, könnyen elmelegszik, ugyanakkor könnyű állóra fékezni szinte bármilyen tempóról a kereket. Furcsa.
Az enyémben benne van minden létező kárpit amit gyárilag tettek beléjük, plusz van elektromos ablak, és sanyi. Más nincs.
Szervó? Ebben nincs, de nem is nagyon kellene. Pici kerék, nagy kormány, az autó se nehéz.
A hátsó futómű zajai behallatszanak menet közben, a szélzaj 120 fölött hangosodik fel nagyon.
Hogy jót is írjak: nem feltűnő, nem féltem, a tolvajok be vannak oltva ellene, nem izgat fel a benzináremelés, és nem akar minden kis helyi menő legyorsulni a pirosnál. Ignorálják, bár lehet, hogy ezt a szót ők nem ismerik.
Érzelmet nem vált ki, de annyira egyszerű technika, hogy meg merek bízni benne.
A mai világban, ahol a Mercedes-t is visszahívják elektronikai gonddal, ez nem utolsó szempont nekem.
Persze egy komolyabb autót igazából nem lehet ezzel összevetni, de nem is annyiba került!
Lepukkant 20 éves keleti vagy szétrohadt hasonló korú nyugati után álom, hogy csak beülsz és mész, néha pedig tankolsz egyet, amikor úgy eszedbe jut.
Hibalista
- A kipufogó leesett róla. Hat-hét évet bír a gyári, ez meg is volt, és reccs. Az egész cső egyben van, a középdobtól hátrafelé.
- Csere középszar Walker-ra, 23.000.
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 88000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=.F6V77.CUXd7e6SwcJgR4tWZDtwZl4NSsiZfOcIf2EX.Y7&stparam=ocfrinqqgg&fastid=egmxhxafaouzbflkgvniggjpntkw&nc=0)