A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,0 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Frappáns összefoglaló

Szöveges ítélet

Azért vettem, mert mindenki pénzből él, abból meg jelenleg kevés fölös van.
Erről pedig az hírlett, hogy nem nagyon romlik el, és keveset eszik.
Nos ez eddig így is van.

Fel nem tudom fogni, hogy egyeseket itt a népítéletek között mi vezérel arra, hogy ezekre ragadtassák magukat: "Ezüst nyíl", "méretéhez képest jól megy", sőt "Mini-RX8".
Iszonyatosan rettenetesen borzasztóan lassú, 18 másodpercet gyorsul százra, ha széttaposom és legyilkolom a kuplungot, akkor 17 és felet.
80-90-legfeljebb százas tempóhoz tökéletes, bedobom ötödikbe, ilyenkor LTK öt alatt eszik. Az átlag dugókkal és előzgetésekkel öt és fél.

A futómű félelmetesen rossz, a legkisebb úthibán is nagyot üt, viszont legalább kanyarban is szörnyen bólogat, állítom, hogy ötvennel fel lehetne borítani.

165/60-as 14-es nyári kereket tettem rá, ezzel egy fokkal stabilabb.

A fék szörnyű, utoljára Wartburgon tapasztaltam ilyet. Nyúlós, gyenge, könnyen elmelegszik, ugyanakkor könnyű állóra fékezni szinte bármilyen tempóról a kereket. Furcsa.

Az enyémben benne van minden létező kárpit amit gyárilag tettek beléjük, plusz van elektromos ablak, és sanyi. Más nincs.
Szervó? Ebben nincs, de nem is nagyon kellene. Pici kerék, nagy kormány, az autó se nehéz.

A hátsó futómű zajai behallatszanak menet közben, a szélzaj 120 fölött hangosodik fel nagyon.

Hogy jót is írjak: nem feltűnő, nem féltem, a tolvajok be vannak oltva ellene, nem izgat fel a benzináremelés, és nem akar minden kis helyi menő legyorsulni a pirosnál. Ignorálják, bár lehet, hogy ezt a szót ők nem ismerik.

Érzelmet nem vált ki, de annyira egyszerű technika, hogy meg merek bízni benne.
A mai világban, ahol a Mercedes-t is visszahívják elektronikai gonddal, ez nem utolsó szempont nekem.
Persze egy komolyabb autót igazából nem lehet ezzel összevetni, de nem is annyiba került!
Lepukkant 20 éves keleti vagy szétrohadt hasonló korú nyugati után álom, hogy csak beülsz és mész, néha pedig tankolsz egyet, amikor úgy eszedbe jut.

Hibalista

- A kipufogó leesett róla. Hat-hét évet bír a gyári, ez meg is volt, és reccs. Az egész cső egyben van, a középdobtól hátrafelé.
- Csere középszar Walker-ra, 23.000.
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 88000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)