A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1.3 GLX  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Frankó, megbízható, olcsó, életveszélyes és kényelmetlen hosszú távon.

Szöveges ítélet

Hááát végre eljött az idő. Lassan lecserélem az autót így ideje értékelnem az 1ütt töltött időnket.

Szeretem, mert megbízható, takarékos, gazdaságos frankó kis járgány.

Azért adom el, mert: kevés a pakolható mennyiség bele, kényelmetlen hosszabb távon, nincs klíma, nincs szervó, Euro Ncap közelébe sem merték engedni :)

Aki ilyen vásárlásán gondolkozik azt tudom javasolni, hogy bátran vásároljon 1 jó darabot belőle, mert megbízható társa lesz. A kis járgány sosem áll meg kivisz a világból a fenntartása verhetetlen, ára verhetetlen, 200-300e ft-ért nem kap az ember jobbat ennél, csak reménykedni tudok hogy a következő autóm is legalább ilyen lesz. Az alkatrész árak a béka fenek alatt :)

Az 1.3-t javaslom mindenképpen mert volt 1.0-om is de az többet evett városban tekintettel arra hogy folyton nyomni kellett a pedált hogy elinduljon az 1.3nál elég felengedni a kuplungot és megy. Autópályán fogyasztás 130-al 6.5L 90-100-al 5.7L. BP-en 7.5-8.0L.

Az autó sajnos elkezdett rohadni így 16évesen és már jönnek az apró hibák rajta így úgy döntöttem hogy megválok tőle, a másik hogy az autópályán sokat utazok és jobb lenne egy 140-150-es tempóban haladni, de a járgányt nem akarom kínozni 16 évesen. Zajos is 130-nál így hosszú távon jobban elfárad az ember benne. Biztonság szempontjából 0-a. Ha baleset éri az embert benne, csak a mázliban bízhat. Alacsonyan van az ülés és túlságosan puha. Kényelmetlen kiszállni beszállni. Pesten a parkolás fájdalom, az alkarom akár Arnoldé.

Összegezve nagyon szeretem, de már kell egy kényelmesebb, nagyobb, gyorsabb, biztonságosabb autó és figyelembe kell venni, hogy elkezdett rohadni az alja is.

Fiataloknak első autónak, időseknek városba, bevásárláshoz, vikkendezni tökéletes.

Ja és amit még imádok benne, hogy ha odalépek a gáznak akkor ez veszi a lapot. Vezettem pár újabb autót, de olyan mint, ha nem én adnám a gázt, hanem az elektronika aszerint, hogy mennyire nyomom szal nem volt kerek az érzés, kicsit olyan mint amikor gumiban csinálod :)
Na itt úgy van hogy rálépek és ömlik a benzin bele, kapar a kerék, ordít a motor és ez jó érzés :) Az 1.6 még jobb lehet csak ott, már a fék nem elég. Oda már 4 tárcsa kéne legalább, hogy meg is lehessen állni vele :)

Minden autónak legalább ennyire megbízhatónak kéne lennie!

Hibalista

- Kipufogó csere, esővédő gumitömítés beszorult. Elkezdett rohadni a karosszéria ponthegesztéses lemezelés. Hátsó ablaktörlő nem adja a vizet, első ablakspriccelő nem nyomja rendesen a vizet a szélvédőre (16 éves autó). -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Focus
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)